تاریخ انتشار: 1398/01/22 16:45
کد خبر: 103812

صدور ITC بازیکن نیکاراگوئه‌ای پدیده

سخنگوی باشگاه پدیده شهر خودرو از صدور ITC بازیکن نیکاراگوئه ای این تیم خبر داد.
صدور ITC بازیکن نیکاراگوئه‌ای پدیده

به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی پدیده شهر خودرو، جواد طاری بخش،  اظهار کرد: شب گذشته با هماهنگی های صورت گرفته و تعامل هیات فوتبال خراسان رضوی قرار داد کارلوس آلبرتو چاوریا (چوچو)به ثبت رسید و امروز پنجشنبه نیز ITC مربوط به این بازیکن صادر شد.

وی در ادامه صحبت های خود گفت: در این مسیر سازمان لیگ فوتبال ایران، کمیته روابط بین الملل فدراسیون و همچنین هیات فوتبال خراسان رضوی همکاری بسیار صمیمانه ای را با باشگاه پدیده شهر خودرو به عمل آوردند که باید آز آنها تشکر کنیم.

مدیر روابط عمومی باشگاه پدیده شهر خودرو، اظهار کرد: اگر این همکاری‌ها نبود قطعا در این زمان کوتاه ITC این بازیکن صادر نمی شد. سازمان لیگ نیز کارت بازی چوچو را صادر کرده است و این بازیکن در صورت صلاح دید کادر فنی، در بازی فردا مقابل نفت مسجد سلیمان می تواند بازی کند و از این بابت مشکلی نخواهد داشت.

سخنگوی باشگاه پدیده شهر خودرو همچنین با اشاره به اتفاقات مربوط به ثبت قرار داد چوچو در هیات فوتبال خراسان رضوی، گفت: برادران به عنوان متولی فوتبال خراسان رضوی از زمانی که موضوع را مطلع شد، تلاش بسیار دلسوزانه ای در این زمینه انجام داد تا باشگاه پدیده شهر خودرو در ادامه لیگ متضرر نشود و خوشبختانه این کار ختم به خیر شد.

طاری بخش افزود: هیات فوتبال خراسان رضوی همواره حمایت های خوبی را از فوتبال استان و به ویژه تیم پدیده شهر خودرو انجام داده است و همانطور که بارها اعلام کردیم یکی از ارکان مهم و پیگیر در تغییر مالکیت این باشگاه و حل مشکلات این تیم شخص برادران بوده است. حالا نیز با حضور حمیداوی به عنوان مالک باشگاه خوشبختانه آرامش بسیار خوبی در تیم حاکم شده است و مشکلات تیم یکی پس از دیگری حل می شود و همانطور که هواداران و اعضا تیم نیز اعتقاد دارند، حمیداوی به عنوان یک ناجی به خوبی در حال مدیریت تیم است و انشالله در ادامه راه نیز با حمایت های بیشتری که از سوی مسئولین انجام می گیرد، یک اتفاق خوب را برای فوتبال خراسان رقم خواهیم زد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ll6o6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره اتلتیکومادرید نقره داغ شد!