تاریخ انتشار: 1398/02/30 20:15
کد خبر: 99375

سازمان لیگ سپاهان را با خاک یکسان کرد؛ سپاهان جام قهرمانی را به پرسپولیس می‌دهد؟!

سپاهان اصفهان امروز رسماً سازمان لیگ را تهدید به کناره‌گیری از فینال جام حذفی، در صورت برآورده نشدن خواسته‌هایش کرده بود که سازمان لیگ پاسخ سپاهان را رسماً داد.
سازمان لیگ سپاهان را با خاک یکسان کرد؛ سپاهان جام قهرمانی را به پرسپولیس می‌دهد؟!

سپاهان اصفهان که خواهان برگزار شدن فینال جام حذفی و میزبانی خود در این دیدار برابر پرسپولیس بود، خواسته‌اش رد شد تا زردهای اصفهان فعلاً تیمی باشند که از فینال این رقابت‌ها کناره‌گیری کرده‌اند! چرا که سپاهان رسماً تهدید کرده بود اگر جایگاه‌های تماشاگران به صورت 50 -50 تقسیم شود از حضور در این بازی انصراف خواهد داد!

سازمان لیگ برتر

بهاروند رئیس سازمان لیگ برتر در پاسخ به تهدید سپاهانی‌ها با زبانی تند اظهار داشت: باشگاه سپاهان نمی‌تواند برای ما تعیین تکلیف کند؛ کناره‌گیری سپاهان از جام حذفی باید کتبی اعلام شود، ما مٌصر به حضور 50-50 تماشاگران در ورزشگاه هستیم و باشگاه‌ سپاهان نمی‌تواند برای ما تعیین تکلیف کند،این یک قانون برای همه است. هیچ جایی ما اعلام نکردیم که قانون 10 به 90 در جام حذفی اجرا می‌شود، اشتباه ما این بوده است که در سایت سازمان لیگ اعلام عمومی نکرده‌ایم. ما آیین‌نامه را برای باشگاه‌ها ارسال کردیم و اگر کسی در باشگاه سپاهان ندیده‌ است شاید به دلیل این باشد که چندین مدیرعامل در این باشگاه عوض شده است!

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48a6xn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خشم سپاهانی‌ها از تصمیم ویژه سازمان لیگ به نفع پرسپولیس!