تاریخ انتشار: 1398/07/29 20:58
کد خبر: 83599

سرمربی شهرخودرو: نمی خواستیم از جمع مدعیان عقب بمانیم

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: از پیروزی در برابر ذوب‌آهن خوشحالیم و از آنجا که نمی‌خواستیم از جمع مدعیان باز بمانیم این پیروزی برای ما با اهمیت است.
سرمربی شهرخودرو: نمی خواستیم از جمع مدعیان عقب بمانیم

یحیی گل‌محمدی شامگاه دوشنبه در نشست خبری  پس از پیروزی یک بر صفر تیمش در برابر ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: در برابر ذوب‌آهن بازی بسیار سختی داشتیم و کسب ۳ امتیاز این دیدار بسیار دشوار بود. دوست نداشتیم از کورس مدعیان قهرمانی فاصله بگیریم و بخاطر کسب این ۳ امتیاز باارزش بسیار خوشحالم.

وی با بیان اینکه بازی چندان تماشایی نبود افزود: این دیدار از نظر جذابیت و کار ترکیبی چندان زیبا و تماشایی نبود اما همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم، بازی فیزیکی و جانداری را شاهد بودیم و خوشبختانه در رویارویی‌های تن به تن از حریف کم نیاوردیم و خوشبختانه در یک مسابقه کم‌اشتباه با پیروزی به رختکن رفتیم.

سرمربی شهرخودرو پیرامون تیم ذوب‌آهن بیان داشت: ذوب‌آهن مهره‌های بسیار خوبی دارد و کادر فنی باکیفیتی هدایت این تیم را بر عهده دارد؛ حریف روی اوت‌های دستی، کرنرها و ضربات ایستگاهی خطرناک ظاهر می‌شد ولی ما نیز تا جایی که توانستیم موقعیت گلزنی به حریف ندادیم.

وی با تشکر از بازیکنان تیمش افزود: لازم است از بازیکنان تیمم تشکر کنم که پس از یک شکست بد در برابر تیم نفت مسجد سلیمان، و حذف از رقابت‌های جام حذفی، با وجود شرایط روحی بدی که داشتند در این دیدار عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند.

گل‌محمدی برای ذوب‌آهن آرزوی موفقیت کرد و ادامه داد: ما امروز موفق شدیم با دوندگی بسیار ۳ امتیاز سخت را از آن خود کنیم و به این خاطر از همه بازیکنانم تشکر می‌کنم و امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد؛ همچنین در ادامه مسیر برای ذوب‌آهن نیز آرزور موفقیت دارم.

وی در پاسخ به سوالی پیرامون سرنوش ذوب‌آهن با منصوریان تصریح کرد: من سرمربی شهر خودرو هستم و درست نیست درباره تیم دیگری اظهار نظر کنم اما یک اصلی در فوتبال وجود دارد که طبق ثبات همواره با نتیجه‌گیری همراه است؛ در مجموع امیدوارم باشگاه ذوب‌آهن درباره آینده این تیم تصمیم درستی بگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4858la

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان ترکیب ذوب آهن را مشخص کرد