تاریخ انتشار: 1397/06/24 22:35
کد خبر: 130237

واتفورد شگفتی ساز مغلوب منچستریونایتد شد

منچستریونایتد موفق شد در خانه واتفورد 12 امتیازی با نتیجه 1-2 به پیروزی برسد.
واتفورد شگفتی ساز مغلوب منچستریونایتد شد

بعد از شروعی نه چندان خوب، یونایتد حالا موفق شد واتفورد را مغلوب کند و به دومین پیروزی متوالی خود دست یاید تا شرایط برای مورینیو البته بازیکنان بهبود یافته و انتقادات از آنها کاهش یابد. یونایتد در 3 هفته اول 2 شکست را تجربه کرده بود اما حالا حداقل برای مدتی جایگاه مورینیو مستحکم خواهد بود.

 

اولین فرصت بازی در دقیقه 5 برای واتفورد ایجاد شد اما ضربه والی دوکوره با اختلاف کمی از بالای دروازه دخیا به بیرون رفت. 10 دقیقه بعد واتفورد یک بار دیگر روی دروازه یونایتد خطرساز شد اما این بار ضربه دینی با عکس العمل مناسب دروازه بان منچستر همراه بود.

 

در ادامه یونایتد بر جریان بازی مسلط شد و می توانست در دقیقه 30 و روی همکاری سانچز و لوکاکو به گل برسد اما ضربه ستاره شیلیایی توسط فوستر مهار شد.

 

 

 

اما در دقیقه 35 یونایتد به گل اول دست یافت. ارسال مواج اشلی یانگ در دهانه دروازه بعد از برخورد به بدن لوکاکو وارد دروازه شد و یونایتد از حریف پیش افتاد.

 

اما دقایقی بعد یونایتد به گل دوم هم رسید. ارسال اشلی یانگ با ضربه سر فلینی همراه بود و اسمالینگ در محوطه صاحب فرصت شد که او نیز با یک مهار دیدنی و ضربه ای دقیق گل دوم را نیز به ثمر رساند تا یونایتد با برتری 0-2 راهی رختکن شود.

 

 

اولین فرصت نیمه دوم برای یونایتد ایجاد شد اما ضربه پل پوگبا به قدری باکیفیت نبود که دروازه واتفورد را به شکل جدی تهدید کند.

 

اما در ادامه واتفورد تلاش زیادی برای زدن گل مساوی داشت و در نهایت در دقیقه 64 این اتفاق رخ داد. پاس به بیرون دوکوره با ضربه دیدنی گری به گوشه دروازه دخیا همراه بود تا اختلاف به حداقل برسد.

 

در ادامه جریان بازی آرام شد و علیرغم اینکه واتفورد تلاش بسیاری زیادی برای زدن گل تساوی داشت، اما با توجه به دفاع مستحکم یونایتد قادر به خلق موقعیت نبود.

 

در اواخر بازی دوکوره با یک ضربه محکم دروازه یونایتد را تهدید کرد اما دخیا عکس العمل خوبی نشان داد. در دقیقه 94 ماتیچ با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد و در نهایت یونایتد با همان نتیجه 1-2 موفق شد واتفورد را مغلوب کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mjzqy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انگلیسی ها ناکام در جذب ستاره ملی پوش فرانسوی