تاریخ انتشار: 1397/09/12 00:21
کد خبر: 119301

ویارئال از پس بارسلونا بر نیامد!

بارسلونا موفق شد در خانه با 2 گل ویارئال را مغلوب کند.
ویارئال از پس بارسلونا بر نیامد!

بارسلونا در شبی که نمایش خیلی خوبی نداشت با 2 گل جرارد پیکه و کارلس آلنا برابر ویارئال به برتری رسیده و با یک بازی بیشتر به سویا صدرنشین شد.

بارسلونا بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 8 می توانست با حرکت خوب لیونل مسی و ضربه او از پشت محوطه به گل اول برسد اما آسنخو واکنش بسیار خوبی نشان داد. 5 دقیقه بعد ویارئال تا آستانه باز کردن دروازه بارسلونا در نوکمپ نیز پیش رفت اما ضربه زیبای مورنو با بدشانسی او به دیرک دروازه برخورد کرد و تبدیل به گل نشد.

در دقیقه 23 دمبله با یک حرکت انفرادی دروازه ویارئال را تهدید کرد اما آسنخو خروج موفقی داشت و این موقعیت هم از دست رفت.

اما در دقیقه 35 بارسلونا به گل رسید. روی ارسال دمبله، پیکه موفق شد با یک ضربه سر محکم و چکشی گل اول بارسلونا را به ثمر رسانده و تیمش را پیش اندازد.

3 دقیقه بعد و با پاس آلبا، مسی می توانست خیلی زود گل دوم تیمش را نیز به ثمر برساند اما دروازه بان ویارئال واکنش خوبی در مقابل ضربه او نشان داد تا در نهایت نیمه نخست با برتری 0-1 بارسا به اتمام برسد.

بارسا در همان ابتدای نیمه دوم می توانست اختلاف را دو برابر کند اما ضربه ویدال در مقابل دروازه روی پاس مسی توسط آسنخو مهار شد. در ادامه و روی همکاری مسی و آلبا، بارسلونا می توانست فرصت خوبی برای گلزنی ایجاد کند اما حضور به موقع مورنو مانع رخ دادن این اتفاق شد.

در دقیقه 76 بارسلونا با حرکت تماشایی کوتینیو فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه او از بیرون محوطه جریمه با اختلاف کمی از بالای دروازه ویارئال به بیرون رفت.

اما در دقیقه 86 بارسا به گل دوم رسید. لیونل مسی با یک پاس عمقس دیدنی کارلس آلنا را در موقعیتی تک به تک قرار داد و او نیز با ضربه ای دقیق زننده گل دوم لقب گرفت.

در لحظات پایانی مسی فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه او توسط آسنخو مهار شد و در نهایت بارسلونا با 2 گل ویارئال را شکست داد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36klby

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اولین خروجی بارسا در زمستان مشخص شد