تاریخ انتشار: 1397/10/09 03:54
بیش از اندازه از توپ‌های بلند استفاده کردیم
کد خبر: 115858

پوچتینو: شیوه بازی اشتباه دلیل باخت‌مان به ولورهمپتون بود

سرمربی سفیدپوشان لندن شکست خانگی غیرمنتظره مقابل «گرگ‌ها» را حاصل یک اشتباه از سوی تیم خودش دانست.
پوچتینو: شیوه بازی اشتباه دلیل باخت‌مان به ولورهمپتون بود

تیم فوتبال تاتنهام هفته بیستم لیگ برتر انگلیس و سال 2018 را در حالی با شکست خانگی 3 بر یک به پایان رساند که در این بازی با گلزنی هری کین پیش افتاده بود و تا اواسط نیمه دوم هم از حریف خود جلو بود. این نتیجه به پنج برد متوالی تاتنهام در لیگ برتر پایان داد و ضربه سنگینی به شانس قهرمانی این تیم وارد آورد، چرا که میان مردان پوچتینو و صدر جدول 9 امتیاز فاصله انداخت.

پوچتینو در نشست خبری پس از بازی گفت: ما در نیمه دوم بر بازی مسلط نبودیم. اصلاً شیوه بازی‌مان اشتباه بود. بیش از اندازه از توپ‌های بلند استفاده کردیم و انرژی‌مان را تحلیل بردیم. برگشتن به بازی بعد از گل تساوی حریف کار سختی بود، اما فوتبال همین است.

سرمربی آرژانتینی تاتنهام ادامه داد: در هفته اخیر نتایج خوبی کسب کردیم، اما حفظ این روند کار سختی است. ما تلاش کردیم که در نیمه دوم بهتر بازی کنیم، اما بازی‌‌مان بیش از اندازه طولی و مستقیم بود و من فکر می‌کنم که در بازی‌های بعدی باید راه حلی برای این موضوع پیدا کنیم. ما ماشین نیستیم. باید درک کنیم که نباید خودمان را در یکسری شرایط قرار دهیم. این بار با اشتباهات خودمان سبب شدیم حریف موقعیت‌سازی کند.

شکست خانگی تاتنهام این فرصت را به منچسترسیتی رده سومی می‌دهد که با کسب پیروزی در خانه ساوتهمپتون به رده دوم جدول برگردد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j6jml

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی تاتنهام مقابل آرسنال در دربی لندن