تاریخ انتشار: 1397/12/19 00:26
کد خبر: 107213

برد پر گل منچسترسیتی مقابل واتفورد

منچسترسیتی موفق شد با نتیجه 1-3 واتفورد را مغلوب کند.
برد پر گل منچسترسیتی مقابل واتفورد

سیتیزن ها در ادامه روند فوق العاده هفته های اخیر خود، امشب نیز با هت تریک رحیم استرلینگ مشکل چندانی برای غلبه بر واتفورد نداشتند و با شکست این تیم موفق شدند با یک بازی و چهار امتیازی بیشتر نسبت به لیورپول، صدرنشینی خود را حفظ کنند.

اولین فرصت بازی در دقیقه 3 برای منچسترسیتی ایجاد شد اما ضربه اوتامندی از فاصله ای دور با عکس العمل فورستر همراه شد. دقایقی بعد و با همکاری استرلینگ و محرز، داوید سیلوا در محوطه صاحب فرصت شد اما باز هم سنگربان واتفورد مقابل او ایستادگی کرد.

در ادامه باز هم سیتی مالک توپ و میدان بود و در دقیقه 29 و با ارسال برناردو سیلوا می توانست به گل اول دست یابد اما ضربه سر آگوئرو با فاصله کمی به بیرون رفت.

در دقایق پایانی نیمه اول یک بار دیگر شوت محکم آگوئرو با مهار فورستر همراه بود تا سیتی علیرغم برتری در نیمه اول با تساوی بدون گل راهی رختکن شود.

اما سیتی در همان ابتدای نیمه دوم به گل اول رسید. پاس عمقی گوندوغان بعد از مهار آگوئرو در شرایطی مشکوک به آفساید به استرلینگ رسید تا او با یک ضربه چیپ موفق به باز کردن دروازه واتفورد شود.

حنملات سیتی ادامه یافت و این تیم در دقیقه 51 به گل دوم هم رسید. ارسال عرضی ریاض محرز در مقابل دروازه به استرلینگ رسید تا او با یک بغل پای ساده، دومین گل خودش و سیتی را به ثمر برساند.

اما طوفان استرلینگ تمامی نداشت و در دقیقه 60 او هت تریک خود را کامل کرد. پاس عمقی داوید سیلوا، باعث شد استرلینگ در محوطه صاحب فرصت شده و با یک حرکت انفرادی گل سوم را نیز به ثمر برساند.

بعد از دریافت سه گل، واتفورد پیش کشید و در دقیقه 65 و روی پاس دینی و ضربه دلوفئو در موقعیت تک به تک، باعث شد اختلاف به دو گل برسد.

در دقیقه 76 برناردو سیلوا فرصت خوبی برای گلزنی پیدا کرد اما ضربه او توسط فورستر مهار شد و در ریباند نیز شوت لروی سانه راهی بیرون زمین شد. در دقایق پایانی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و سیتی 1-3 واتفورد را مغلوب کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mpnm5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونمایی از ترکیب اصلی دو تیم واتفورد و منچسترسیتی