تاریخ انتشار: 1396/10/21 15:12
کد خبر: 165248

پلن B مهدی طارمی؛ بازگشت به پرسپولیس در کار نیست!

باشگاه الغرافه قطر تا ظهر امروز به طارمی فرصت داده تا در خصوص شرایطش تصمیم گیری کند.
پلن B مهدی طارمی؛ بازگشت به پرسپولیس در کار نیست!

داستان لژیونر شدن طارمی هرروز ابعاد جدیدی به خود می گیرد. او که چند روز پیش راهی قطر شد تا قراردادش با الغرافه را نهایی کند، حالا به مشکلاتی با این تیم برخورده و هیچ بعید نیست تصمیم تازه ای در این خصوص بگیرد.

 

فرصت الغرافه به طارمی؛ تا ظهر امروز

باشگاه زرد و آبی پوش قطری تنها 4 روز برای ارسال لیست نهایی به لیگ قهرمانان آسیا فرصت دارد و از این رو تنها تا ظهر امروز به مهدی طارمی فرصت داده تا او تصمیم نهایی را بگیرد. قطری ها در نظر دارند امروز از طارمی جواب بگیرند و اگر پاسخ مهاجم ایرانی منفی بود، به سراغ بازیکنی از برزیل رفته و تا پیش از پایان مهلت ارسال لیست به AFC او را به خدمت بگیرند.

 

لژیونرهای ایرانی، مشاوران آقای گل

در روزهای اخیر طارمی به همراه وکیل و یکی از دوستانش راهی قطر شده و در این کشور از سروش رفیعی و مرتضی پور علی گنجی مشاوره هایی گرفته است. باتوجه به تجربه این دو در لیگ ستارگان، آن ها نکاتی را به طارمی گوشزد کردند؛ اما در نهایت انتظارات و تقاضاهای مهاجم ملی پوش و بوشهری، مورد قبول سران الغرافه قرار نگرفته و سبب شده تا قرارداد در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

 

پلن B طارمی چیست؟

حال اگر قرارداد بین طارمی و الغرافه منعقد نشود، طارمی به دیگر پیشنهاداتش فکر خواهد کرد. او از چند تیم عربی و البته باشگاه های اروپایی پیشنهادهایی دارد و اگر به الغرافه نپیوندد، احتمالا از قطر مستقیم راهی اروپا خواهد شد.

 

بازگشت به پرسپولیس در کار نیست

شب گذشته، پس از اخباری که در خصوص مهدی طارمی منتشر شد، برخی ادعا کردند او حداقل تا پایان فصل به پرسپولیس بازخواهد گشت، اما آنطور که پیداست باوجود قرارداد تا پایان فصل، هیچ بازگشتی در کار نیست و طارمی ادامه فوتبالش را در فراتر از مرزهای ایران دنبال خواهد کرد. اما نکته مهم این است که باشگاه خواهان طارمی باید پرسپولیس را هم بابت صدور رضایت نامه راضی کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45wbyo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برای مهدی طارمی که تا خرخره به پرسپولیس بدهکار ماند و رفت؛ فقط آن نقاشی را بگذار و برو!