تاریخ انتشار: 1397/01/14 12:08
کد خبر: 153717

هافبک پدیده مشهد: می خواهند تیم های مشهد به لیگ دسته اول سقوط کنند

هافبک تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: متأسفانه هیچ‌کس به فکر نماینده‌های مشهد در لیگ برتر نیست و عزم خیلی‌ها جزم شده است تا تیم‌های شهر ما سقوط کنند.
هافبک پدیده مشهد: می خواهند تیم های مشهد به لیگ دسته اول سقوط کنند

معین عباسیان در مورد وضعیت بحرانی پدیده و شکست این تیم برابر فولاد خوزستان گفت: ما قبل از این بازی فقط یک جلسه تمرین کرده بودیم که در آن کار تاکتیکی هم انجام ندادیم. اعتراض و تمرین نکردن بچه‌ها هم کاملاً درست بود، چون در این مدت فقط دروغ و وعده و وعید شنیدیم. روی بچه‌ها نباید به روی مسئولان باشگاه باز می‌شد، ولی متأسفانه شرایط فعلی تیم اصلاً خوب نیست.

وی در ادامه افزود: با اینکه تمرین نکرده بودیم اما بازی خوبی برابر فولاد انجام دادیم و روی یک پنالتی بازی را باختیم که معتقدم پنالتی این تیم اصلاً درست نبود. آنها از ابتدای بازی دنبال تمارض و گرفتن پنالتی بودند. با این باخت و با توجه به نتایج استقلال خوزستان و سپیدرود کار ما سخت شد و باید در چهار بازی پایانی همه چیز را تغییر بدهیم.

عباسیان در پاسخ به این پرسش که «آیا مسئولان استان به مشکلات پدیده رسیدگی نکرده‌اند؟»، گفت: خیر، متأسفانه از سوی مسئولان استان حمایت نشدیم و هیچ‌کس به فکر تیم ما نیست. عزم خیلی‌ها جزم شده تا نماینده‌های مشهد در لیگ برتر به لیگ دسته اول سقوط کنند و نمی‌دانم قرار است چه اتفاقاتی رخ دهد. بهتر است زیاد در مورد این چیزها صحبت نکنم.

هافبک تیم فوتبال پدیده خراسان با اشاره به بازی تیمش برابر پرسپولیس خاطرنشان کرد: بازی سختی داریم و با بهترین تیم ایران روبه‌رو خواهیم شد. آنها می‌خواهند قهرمانی‌شان را قطعی کنند، ولی ما هم در زمین خودمان بازی می‌کنیم و شرایط جدول طوری است که حتماً باید این بازی را ببریم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qgdm8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 عباسیان: 4 گل خوردیم اما ضعیف نبودیم
نیمه اول باید کار را در می آوردیم