تاریخ انتشار: 1397/02/29 09:50
کد خبر: 147382

شاهرودی:در توانایی های برانکو نباید کوچکترین شکی داشت

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در صورتی که از برانکو ایوانکوویچ حمایت کنند پرسپولیس می‌تواند قهرمان آسیا شود.
 شاهرودی:در توانایی های برانکو نباید کوچکترین شکی داشت

رضا شاهرودی در گفتگو با خبرنگار ، درباره صحبت های برانکو ایوانکوویچ که اذعان کرده بود پرسپولیس در فصل آینده بهتر از همیشه خواهد شد تصریح کرد: در توانایی های برانکو نباید کوچکترین شکی داشت. این تیم خیلی موفق بوده است. اما سقف آرزوی هواداران پرسپولیس و حتی شخص سرمربی نیز بالاتر رفته است. او می خواهد تیمش را در آسیا هم به قهرمانی برساند. بنابراین نیازمند تلاش بیشتر بازیکنان و مجموعه باشگاه پرسپولیس است. بازیکنان این تیم باید درصد اشتباهات فردی خود را در مسابقات بزرگ به کمترین حد ممکن برسانند.

وی خاطرنشان کرد: اگر از سرمربی پرسپولیس حمایت کافی شود شک ندارم رویای قهرمانی در آسیا هم محقق خواهد شد. ضمن اینکه بازیکنان پرسپولیس نیز حالا باید بدانند که فتح آسیا مهم ترین دغدغه تیم است.

پیشکسوت پرسپولیس درباره جدایی بازیکنانی نظیر صادق محرمی از پرسپولیس اظهار داشت: محرومیت پرسپولیس از حضور در نقل و انتقالات تابستانی کار را برای این تیم سخت خواهد کرد اما هر بازیکنی حق دارد بهترین پیشنهادش را دنبال کند. برای محرمی هم آرزوی موفقیت در اروپا را دارم. امیدوارم پرپسولیس کمترین خروجی را پس از این داشته باشد تا بازیکنان این تیم با هماهنگی بالایی به رقابت با یکدیگر بپردازند.

شاهرودی در خصوص پیروزی دو بر یک پرسپولیس مقابل الجزیره امارات در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا که صعود سرخپوشان به مرحله بعدی را به همراه داشت گفت: خودم به عنوان بازیکن قدیمی پرسپولیس کاملا استرس پیدا کرده بودم. چون توانایی های فنی پرسپولیس در همین مرحله به پایان نمی رسید و آنها باید بالاتر می رفتند. مهم‌ترین نکته در این بازی، صبر هواداران بود که به تیم خود تا لحظه آخر ایمان داشتند. فشار تماشاگران حاضر در استادیوم باعث شد تا الجزیره مجبور به عقب نشینی شود و فشار پرسپولیس روی دروازه این تیم باعث برد در آخرین لحظه ها شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jlvbo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس تحت هدایت برانکو، همچنان بزرگی می کند!