تاریخ انتشار: 1397/03/27 14:41
کد خبر: 143452

بلاهای زیادی در نفت تهران بر سرم آمد/خوشحالم که پیکان را انتخاب کردم!

مهاجم جدید تیم فوتبال پیکان گفت: دوست داشتم تیمی را انتخاب کنم که ثبات داشته باشد و فکر می‌کنم پیکان و مجید جلالی می‌توانند به پیشرفت من کمک کنند.
بلاهای زیادی در نفت تهران بر سرم آمد/خوشحالم که پیکان را انتخاب کردم!

عیسی آل‌کثیر در گفت‌وگو با خبرنگار، در خصوص انتخاب پیکان گفت: من چند پیشنهاد خوب داشتم که حتی برخی از تیم‌ها بیشتر از پیکان پول می‌دادند، اما در نهایت این تیم را انتخاب کردم. در سال‌های گذشته بلاهای زیادی در نفت تهران بر سرم آمد به همین دلیل با خانواده مشورت کردم که یک تصمیم خوب بگیرم. خوشحالم که پیکان را انتخاب کردم و فکر می‌کنم که پیکان و جلالی می‌توانند به پیشرفت من کمک کنند.

وی در ادامه افزود: چند سال پیش هم در پیکان بودم و از لیگ دسته دوم به این تیم آمدم. آن سال عبدالله ویسی و فیروز کریمی سرمربی بودند که تیم شرایط خوبی نداشت و پیکان به دسته اول سقوط کرد. امیدوارم که پیکان فصل آینده شرایط خوبی در لیگ برتر داشته باشد و بهترین نتایج ممکن را بگیریم.

مهاجم جدید تیم فوتبال پیکان در پایان تصریح کرد: هدفم این است که بهترنی بازی‌ها را در پیکان انجام بدهم و به تیم ملی برسم. دوست داشتم جایی بازی کنم که آرامش داشته باشم و فکر می‌کنم تیم باثبات و باشخصیتی را انتخاب کردم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/398d97

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زمان نشست خبری افاضلی و جلالی مشخص شد