تاریخ انتشار: 1397/05/16 09:01
کد خبر: 135475

سرنوشت گلرهای پرسپولیس چه خواهد شد؟

در صورت جدایی علیرضا بیرانوند پیش از زمستان، ابوالفضل درویش وند پس از چند فصل سکونشینی به گلر دوم تیم پرسپولیس تبدیل خواهد شد.
 سرنوشت گلرهای پرسپولیس چه خواهد شد؟

 این روزها خبر پیشنهاد و مذاکره باشگاه بشیکتاش به علیرضا بیرانوند بسیار خبرساز شده و حتی برخی منابع اعلام کرده اند که احتمال جدایی علیرضا بیرانوند پیش از نیم فصل نیز وجود دارد اما قرارداد بلند مدت با پرسپولیس سبب شده گلر شماره یک تیم ملی، منتظر پاسخ باشگاه پرسپولیس باشد. او پس از درخشش در جام جهانی با پیشنهادات مختلفی از فوتبال اروپا روبرو شد اما همواره گوش به فرمان باشگاه پرسپولیس بود.

 

حال در صورتی که اخبار رسانه های ترک به حقیقت بپیوندند و بیرانوند راهی بشیکتاش شود، رادوشوویچ به انتخاب اول برانکو در درون دروازه تبدیل خواهد شد. او در 2 بازی نخست به میدان رفت و ارزش هایش را با ثبت 2 کلین شیت و چند سیو نمایان کرد.

 

تغییر دیگری که با جدایی بیرانوند انجام می شود، به ابوالفضل درویش وند اختصاص دارد. درویش‌وند در چند فصل اخیر همواره در سایه بیرانوند و رادوشویچ بوده و هیچگاه در یک بازی رسمی برای پرسپولیس بازی نکرده است. شاید به یاد ماندنی ترین اتفاق از این گلر جوان برای هواداران پرسپولیس، حضورش درون دروازه تیم اسلونیایی در اردوی کرواسی و خوردن 6 گل بود!

 

درویش وند در اردوهای تیم ملی جوانان نیز حضور داشت و حال باید دید سرنوشت گلرهای پرسپولیس چه خواهد شد.

 

در صورتی که انتقال بیرانوند به زمستان موکول شود، احتمالا سرخ ها یک دروازه بان برای جایگزینی بیرانوند خواهند خرید.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48bk6k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آماری باورنکردنی از گلر پرسپولیس!