تاریخ انتشار: 1397/05/22 21:50
کد خبر: 134618

ابهام در محل برگزاری دیدار پرسپولیس –نفت مسجد سلیمان/آزادی یا جایی دیگر؟

تخریب سکوها و سخت ابزارهای استادیوم آزادی باعث شده تا برگزاری دیدار هفته چهارم میان دو تیم پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان در این مکان در ابهام قرار گیرد.
ابهام در محل برگزاری دیدار پرسپولیس –نفت مسجد سلیمان/آزادی یا جایی دیگر؟

بدتر از تلخی‌های بازی اهواز، این حرف روز گذشته سرپرست ورزشگاه آزادی بود که «به دلیل بالا بودن خسارات وارد شده به ورزشگاه آزادی در بازی استقلال و تراکتورسازی، احتمال دارد این ورزشگاه نتواند میزبان بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان باشد.» این تنها یک احتمال بود و شاید هم بهانه‌ای برای اینکه مزه دهان پرسپولیسی‌ها را بدانند اما هر چه بود، نه باشگاه آن را پذیرفت و نه هواداران.

می‌شد پیش‌بینی کرد که در صورت بیرون کردن پرسپولیس از آزادی هواداران این تیم معترض شوند و باشگاه هم که نمی‌خواست حاشیه تازه‌ای را تجربه کند و امتیاز میزبانی از نفت مسجدسلیمان را به این سادگی‌ها از دست بدهد، اعتراض کرد. حرف باشگاه این بود که پرسپولیس نباید قربانی اشتباهات هواداران استقلال و تراکتورسازی شود و خواهان این شد که به هر قیمتی شده، در ورزشگاه آزادی از نفت مسجدسلیمان پذیرایی کند. همانطور که پیش‌بینی می‌شد، این اعتراض مقبول افتاد و قرار شد پرسپولیسی‌ها هم در آزادی بازی کنند. چیزی که سرپرست این ورزشگاه درباره‌اش گفته: «دنبال رفع این آسیب‌ها هستیم تا ورزشگاه آزادی را برای بازی پنج‌شنبه پرسپولیس آماده کنیم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rpkkb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نفت مسجد سلیمان رقیب سرسخت پرسپولیس