تاریخ انتشار: 1397/05/23 20:54
کد خبر: 134476

سپیدرود بدون سرمربی مقابل پدیده مشهد

تیم فوتبال سپیدرود رشت بدون سرمربی و سه بازیکن مصدوم و محرومش مقابل پدیده مشهد قرار می گیرد.
سپیدرود بدون سرمربی مقابل پدیده مشهد

 مدیر رسانه ای تیم فوتبال سپیدرود رشت اظهار داشت: تیم سپیدورد در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر کشور عصر پنجشنبه هفته جاری 25 مرداد ماه، میزبان پدیده مشهد است و این دیدار از ساعت 20 و 30 دقیقه در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار می شود

علیرضا هوشیاری افزود: با توجه به کنار رفتن کادر فنی ، این تیم هم اینک زیر نظر سهیل حق شناس تمرینات خود را ادامه می دهد و بدون سرمربی مقابل پدیده قرار می گیرد.

وی ادامه داد: همچنین حسین کعبی به تمرینات تیم سپیدرود رشت بازگشته اما این بازیکن به دلیل محرومیت نمی تواند تیمش را برابر تیم پدیده مشهد همراهی کند و همچنین میثم فردوسی و علی عباسی نیز به دلیل مصدومیت در دیدار برابر پدیده غایب هستند.

وی اضافه کرد: گرچه پدیده تیم قدرتمندی نشان داده و هم اینک در رتبه دوم جدول قرار دارد اما امیدواریم که تیم سیپدرود با حمایت طرفدارانش و برتری برابر این تیم اولین پیروزی خود را در رقابت های لیگ برتر کسب کند.

وی در مورد وضعیت سرمربی جدید تیم فوتبال سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: مسئولان باشگاه در حال مذاکره با گزینه های موردنظر هستند اما تاکنون هیچ تصمیم و موافقتی انجام نشده اما با توجه به شرایط موجود، تا پایان هفته سرمربی جدید سپیدرود معرفی می شود.

تا پایان هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ برتر ، تیم پدیده مشهد با کسب شش امتیاز در رتبه دوم و سپیدرود رشت با کسب یک امتیاز در مکان پانزدهم و انتهای جدول رده بندی قرار دارند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39dam7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لغو مجوز استقلال و دو باشگاه از سوی کمیته انضباطی