تاریخ انتشار: 1397/10/19 21:27
کد خبر: 114454

بیانیه باشگاه ذوب آهن در خصوص چگونگی قرارداد امید نمازی

باشگاه ذوب آهن در خصوص چگونگی قرارداد امید نمازی سرمربی سابق این تیم بیانیه‌ای را منتشر کرد.
بیانیه باشگاه ذوب آهن در خصوص چگونگی قرارداد امید نمازی

روابط عمومی و اموربین الملل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان در راستای شفاف سازی اذهان عمومی و رفع برخی شبهات مهندسی شده وهدف دارِ افراد معلوم الحال  طی روزهای گذشته در خصوص چگونگی قرار داد امید نمازی سرمربی سابق این تیم بیانیه ای به شرح ذیل  صادر نمود :

1- پس از پایان فصل هفدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور و کسب عنوان نایب قهرمانی این باشگاه به دلیل مشکلات مالی با سرمربی وقت به تفاهم نرسید.

2- مراحل عقد قرارداد با آقای نمازی بدین صورت بوده است که پس از تایید کمیته فنی باشگاه ، هیات مدیره محترم باشگاه ، میزان قرارداد (با توجه به تابعیت آمریکایی ایشان  و اینکه قرارداد آقای نمازی با تیم زیر 21 سال آمریکا 2 ساله بود) و نوع ارز پرداختی به ایشان  مشخص و تصویب گردید و سپس با هماهنگی مدیر عامل وقت شرکت سهامی ذوب آهن قرارداد مذکور  با نامبرده منعقد شد که در آن زمان و با توجه به نرخ دلار(4200 تومان)، قرارداد منعقد شده از قرارداد سال قبل کمتر بود.

3- دلیل دو قراردادی بودن ایشان ( ارزی ، دلاری) قوانین فدراسیون فوتبال مبنی بر ارائه قرار داد ریالی معادل دلاری اتباع خارجه بوده است که البته ملاک جهت مراجع ذیربط بین المللی فوتبال ،قرارداد های  دلاری اتباع خارجی می باشد.

4- پس از اینکه در پایان هفته یازدهم لیگ  با عنایت به  هماهنگی با مدیر عامل محترم شرکت سهامی ذوب آهن و سهامدار باشگاه و اعضا محترم هیات مدیره  مقرر گردید همکاری با نامبرده پایان یابد و با وجودی که ایشان می توانست تمامی حق و حقوق خود تا پایان فصل را دریافت نماید با توافقات انجام گردیده میزان 30 درصد از قرارداد موجود کسر گردید.

شایان ذکر است باشگاه ذوب آهن ضمن احترام به هواداران فهیم و دلسوز   باشگاه و همچنین پرسنل زحمتکش  وغیور کار خانه ذوب آهن؛  پیگیر احقاق حقوق قانونی خود مبنی بر اتهام و تشویش اذهان عمومی می باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bp56d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی پرگل ذوب آهن در یک دیدار تدارکاتی