تاریخ انتشار: 1397/11/28 10:49
کد خبر: 109773

سرخ ها میخواهند با برانکو طلسم شکنی کنند!

پرسپولیس روز دوشنبه در دیداری حساس به مصاف پدیده شهر خودرو می رود و امیدوار است با پیروزی در این بازی برای اولین بار با برانکو به نیمه نهایی جام حذفی برسد.
سرخ ها میخواهند با برانکو طلسم شکنی کنند!

سرخ ها در 3-4 سال اخیر با هدایت برانکو ایوانکوویچ عملکرد خوبی داشته اند و موفق به کسب دو عنوان قهرمانی و یک نایب قهرمانی شده اند. آن ها در لیگ قهرمانان نیز در سال 2018 و 2017 نتایج قابل قبولی کسب کردند و نماینده ای شایسته برای فوتبال ایران بودند اما در کنار این نتایج، تیم پرسپولیس با برانکو همواره شکست خورده محض در جام حذفی بوده و حالا می خواهد این روند را تغییر دهد.

 

آن ها در سال اول با برانکو تا یک چهارم پیش روی خوبی داشتند اما در آن مرحله در یک بازی جنجالی مقابل ذوب آهن شکست خوردند و نتوانستند راهی نیمه نهایی شوند. در آن بازی سوشا مکانی به علت محرومیت غایب بود و ایمان صادقی هم در دقایق ابتدایی با تصمیم اشتباه یدالله جهانبازی از زمین اخراج شد تا کار برای سرخپوشان سخت شود اما شاگردان ایوانکوویچ بازهم نمایش سزاوارانه ای را ارائه کردند و حتی یک ضربه به تیر دروازه هم زدند ولی بالاخره در وقت های اضافی تسلیم ذوب آهن شدند.

 

فصل بعد در مراحل ابتدایی جام حذفی و پیش از شکل گیری جدول اصلی، پرسپولیس در حافظیه با تیم دسته دومی قشقایی شیراز روبرو شد. در روزی که قرمزها چند غایب بزرگ و ملی پوش داشتند، قشقایی با عملکردی قابل تحسین برابر پرسپولیس صف آرایی کرد و موفق شد این تیم را شکست دهد. این بازی در وقت های قانونی 1-1 شد و قشقایی در پنالتی ها پرسپولیس را حذف کرد. تنها گل پریموف مهاجم اوکراینی پرسپولیس در همین مسابقه زده شد.

 

یک سال بعد پرسپولیسی ها به عنوان یکی از شانس های اصلی قهرمانی پای به تورنمنت گذاشتند و پس از شکست نفت تهران و بادران در یک چهارم مقابل صنعت نفت آبادان قرار گرفتند. تیم فراز کمالوند در آن بازی ابتدا با گل فرشاد احمدزاده از پرسپولیس عقب افتاد اما در ادامه گل تساوی زده شد و پرسپولیس بازهم در ضربات پنالتی از جام خداحافظی کرد.

 

حالا این فصل بعد از برد مقابل نود ارومیه و سپیدرود رشت، سرخ ها به پدیده مشهد رسیده اند و می خواهند با برانکو طلسم این مرحله را بشکنند. البته در صورت گذر از تیم مدعی پدیده، پرسپولیس در دیداری فوق العاده سخت و حساس به مصاف سپاهان می رود و کار آسانی برای صعود به فینال پیش رو نخواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/368dzy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



وضعیت مصدومیت شجاع خلیل زاده