تاریخ انتشار: 1397/12/09 14:10
کد خبر: 108286

مدیرعامل باشگاه پدیده: نمی‌دانیم در سازمان لیگ چه می‌گذرد

جواد وطنخواه، مدیرعامل باشگاه پدیده شهرخودرو گفت: نمی‌دانیم در سازمان لیگ چه می‌گذرد که برداشت می‌کنیم قصد تضعیف برخی از تیم‌ها را دارند.
 مدیرعامل باشگاه پدیده: نمی‌دانیم در سازمان لیگ چه می‌گذرد

جواد وطنخواه در رابطه با مباحث مطرح شده در مورد تعویق بازی پدیده شهر خودرو و ذوب‌آهن در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: اگر سازمان لیگ قصد دارد شرایطی را ایجاد کند تا تیم ما نتواند نتیجه‌گیری خوب خود را ادامه دهد، بهتر است به صراحت این موضوع را اعلام کند. نه اینکه با مطرح کردن تعویق بازی‌ها در رسانه‌ها و به طور غیررسمی به آن دامن بزند.

وی افزود: چطور ممکن است سازمان لیگ قبل از برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر برنامه بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا را دنبال نکند و بدون توجه به آن برنامه‌ریزی کند. مگر می‌شود تمام تعویق بازی‌ها آن هم در شرایط حساس لیگ برتر برای تیم پدیده شهرخودرو رقم بخورد؟!

مدیرعامل باشگاه پدیده شهر خودرو ادامه داد: در نیم فصل اول و در شرایط آرمانی که تیم ما قرار داشت به یک باره بازی با استقلال را به تعویق انداختند. آن زمان هر چقدر به این در و آن در زدیم فایده‌ای نداشت و هر چقدر گفتیم که حق قانونی تیم ماست که با تعویق بازی مخالفت کنیم، اما توجهی نکردند و کار خودشان را انجام دادند.

وطنخواه گفت: شرایط را تا آنجا پیش بردند که در هفته‌های ابتدایی نیم‌فصل دوم بازی‌های تیم ما را فشرده‌تر از سایر تیم‌ها برگزار کردند و به یکباره اعلام کردند که باید در جام حذفی هم مقابل پرسپولیس قرار بگیریم، آن هم در فرصتی یک هفته‌ای که باید سه مسابقه سنگین را برگزار می‌کردیم.

وی افزود: در بازی مقابل سپیدرود هم که اول با تعویق یک روزه آن موافقت کردند بعد به صورت خودجوش اعلام کردند که نمی‌شود برنامه لیگ را تغییر دهیم، چراکه مسابقات به‌هم می‌ریزد! در آن سو اما تیم‌های دیگر هر طور که خواستند درخواست تعویق بازی‌های‌شان را دادند و سازمان لیگ با آن موافقت کرد! حالا هم که اعلام کرده‌اند بازی ما مقابل ذوب‌آهن در هفته بیست‌ویکم را قصد دارند به تعویق بیاندازند. خب این شرایط چه چیزی را ثابت می‌کند جز اینکه قصد دارند به تیم ما ضربه بزنند؟! با تمام احترامی که برای تیم ذوب‌آهن قائل هستیم و برای آنها در جام باشگاه‌های آسیا آرزوی موفقیت می‌کنیم، اما باید به صراحت اعلام کنیم که به هیچ‌وجه با تعویق بازی مقابل این تیم موافقت نمی‌کنیم. سازمان لیگ اگر برنامه‌ریزی می‌کند باید پای آن بایستد و طبق برنامه اعلام شده بازی‌ها را برگزار کند. مگر تیم‌داری و نگه داشتن تیم در شرایط ایده‌آل به همین راحتی است که بخواهند هر وقت دل‌شان خواست بازی‌های را تعویق بیاندازند و هر وقت دوست نداشتند با آن مخالفت کنند؟!

وی ادامه داد: کادر فنی ما بر اساس برنامه مسابقات، برنامه‌ریزی کرده است و نمی‌شود که این هفته مقابل پیکان بازی کنیم بعد از 15 روز به مصاف تراکتورسازی برویم. ما در هفته بیست‌ویکم یعنی 16 اسفند آماده میزبانی از ذوب‌آهن هستیم و اگر سازمان لیگ در برنامه‌ریزی مسابقات اشتباه کرده بهتر است، پای اشتباه خود بایستند و برای جبران آن به تیم ما ضربه نزنند.

وطنخواه گفت: در برخی رسانه‌ها از قول سازمان لیگ عنوان کرده‌اند اگر بازی را به تعویق بیاندازند این مسابقه را در 5 فروردین برگزار می‌کنند. این صحبت‌ها واقعاً جای تامل دارد. مگر می‌شود همه تیم‌ها از 25 اسفند تا 9 فروردین بازی نداشته باشند بعد در اوج تعطیلات نوروز که اغلب مردم به مسافرت می‌روند، برای ما دو بازی داخل خانه برگزار کنند تا نتوانیم از شرایط میزبانی به خوبی استفاده کنیم. چطور ممکن است ما در فاصله 15 روز سه مسابقه سنگین را برگزار کنیم، آن هم در هفته‌هایی که بازی‌های لیگ به اوج حساسیت می‌رسد و تیم‌های دیگر با استراحت بیشتری فرصت انجام مسابقات خود را دارند؟!

مدیرعامل باشگاه پدیده شهر خودرو اظهار داشت: سازمان لیگ اگر تعویق در بازی‌ها را انجام دهد مشخص است که بین تیم‌ها تبیض قائل است و معلوم نیست در آنجا چه می‌گذرد. جواب هواداران، کادر فنی و بازیکنان را ما چطور می‌خواهند بدهند آن هم تیمی که در این فصل با انواع و اقسام مسائل روبه‌رویش کردند، اما توانسته حالا در بین بالانشینان جدول قرار بگیرد و گویا از این موضوع عده‌ای ناراحت هستند و قصد تضعیف تیم ما را دارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nlemv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حاشیه‌های جالب نشست سرمربیان پرسپولیس و ذوب‌آهن؛ شوخی برانکو با خبرنگاران و کنایه به استقلالی ها