تاریخ انتشار: 1397/12/15 21:48
مجتبی حسینی؛
کد خبر: 107549

پرسپولیس از سرعت و شادابی برخوردار نیست

مربی سابق پرسپولیس و سرمربی سابق ذوب آهن معتقد است که تیم پرسپولیس از سرعت و شادابی لازم برخوردار نیست.
پرسپولیس از سرعت و شادابی برخوردار نیست

 مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال گل ریحان البرز که تیمش این روزها برای صعود به لیگ برتر تلاش می کند، در مورد آخرین دیدار تیمش برابر مس رفسنجان که با گل تیم میهمان در آخرین دقایق همراه بود و شاگردانش سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کردند، گفت: متاسفانه بازی را برده بودیم و دو امتیاز حساس را از دست دادیم. ولی در دو بازی بعدی که تا پایان سال باقی مانده، محکوم به برد هستیم. حتما برای برد به زمین می رویم. البته کیفیت زمین ها در لیگ یک زیاد خوب نیست ولی همه مجموعه باشگاه ما و بازیکنان تلاش می کنند تا نتیجه لازم را بگیریم.

سوال بعدی ما از مجتبی حسینی در مورد بازی روز گذشته تیم فوتبال پرسپولیس و تساوی روز گذشته این تیم در لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس بود که او در این رابطه پاسخ داد: واقعیت اینکه فکر می کنم پرسپولیس سرعت لازم را نداشت. پاختارکور هم من تجربه بازی مقابل آنها را داریم. اگر مقابل این تیم ها گل بخورید، کار سخت می شود. البته پرسپولیسی ها توانستند جبران کنند ولی تیم آن سرعتی که برای خلق فرصت لازم است را ندارد.

حسینی: پرسپولیس مشکل تراکتورِ پارسال را دارد

حسینی در مورد اینکه دلیل این مشکل در تیم پرسپولیس چیست، می گوید: در این رابطه نمی توانم اظهار نظر قطعی بکنم. شادابی و سرعت در تیم وجود ندارد و چون ما کنار تیم نیستیم، دلایل روشن نیست. دلایل را آن کسانی که نزدیک تیم هستند می دانند، ولی پرسپولیس با نفراتی که دارد و مربی ای که در اختیار دارد، رفته رفته این مشکل حل خواهد شد و امیدوارم که اینطور باشد.

حسینی که در کنار یحیی گل محمدی به عنوان مربی پرسپولیس هم در مقطعی فعالیت می کرد، درباره مشکل هماهنگی ای که در میان سرخپوشان دیده می شود، اضافه کرد: خب ببینید وقتی شما بعد از مدتی که از پنجره نقل و انتقالات محروم بوده اید، بازیکن اضافه می کنید، این مشکل طبیعی است. من و یحیی گل محمدی هم در تراکتورسازی سال قبل این مشکل را داشتیم. وقتی نیم فصل سه چهار بازیکن در تراکتورسازی اضافه کردیم، خیلی ها از ما انتقاد کردند. می گفتند این چه بازیکنانی است که گرفتید؟

ولی بازیکنانی که ما گرفتیم، الان مهره های تعیین کننده تیم هستند. شما ببینید الان اسماعیلی فر، مهدی پور و پهلوان چقدر برای تیم مهم هستند و به خصوص دوتای اولی بازیکنان سرنوشت ساز هستند. در مورد پرسپولیس هم همین است و باید مرور زمان شامل حال بازیکنان بشود. شما وقتی در نیم فصل بازیکن می گیرید، نیاز به زمان برای هماهنگی دارید.

حسینی در مورد اینکه شانس صعود نماینده های ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را چگونه ارزیابی می کند و اینکه آیا آنها در رقابتی برابر با تیم های رقیبشان قرار دارند، عنوان کرد: تازه هفته اول است که این مسابقات شروع شده؛ تیم های ما نشان داده اند که از گروهشان می توانند صعود کنند.

مربی تیم گل ریحان البرز در مورد بخش دوم سوال و رقابت با تیم های قدرتمند غرب آسیا با اشاره به تجربیات خود در رقابت های آسیایی با ذوب آهن، ادامه داد: با توجه به تجربه ای که از حضور در این مسابقات دارم، 5 تیم قدرتمند وجود دارند؛ الدحیل یا همان لخویای سابق که ما با ذوب آهن آنها را یک بر صفر شکست دادیم.

السد، الهلال، الاهلی و العین. زمانی که مربی ذوب آهن بودم در مرحله گروهی با العین و الاهلی هم گروه بودیم. این تیم ها از امکانات و ساختاری مناسب برخوردار هستند و بازیکنان خارجی خیلی خوبی جذب می کنند. رقابت با این ها برای باشگاه های ایرانی سخت است و باید خیلی تیمت خوب باشد تا بتوانی مقابل آنها موفق بشوی.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/368m7j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسینی: از نظر فوتبالی مشکلی نداریم/ روی بی‌تجربگی گل خوردیم
نباید دیگر به راحتی امتیاز از دست بدهیم