تاریخ انتشار: 1398/02/12 16:43
کد خبر: 101460

جانشین علی دایی در سایپا چه کسی است؟

ابراهیم صادقی مربی امسال و کاپیتان سال های سال تیم فوتبال سایپا قرار است هدایت تیم فوتبال باشگاه را تا پایان فصل برعهده بگیرد.
جانشین علی دایی در سایپا چه کسی است؟

صادقی که پس از خداحافظی از فوتبال به عنوان مربی به کادر سایپا اضافه شده بود، پس از یک سال دستیاری علی دایی به ناگاه در موقعیت سرمربی تیم قرار گرفته است. او حال به مانند فرهاد مجیدی، محمد تقوی، ایمان مبعلی و تنی چند از دستیاران فوتبال ایران در این فصل در پست سرمربی به انجام وظیفه خواهد پرداخت.

اما صادقی برای حضور در سایپا تردیدهایی جدی دارد. او که سابقه 20 ساله اش در سایپا و حضورش در کادر فنی این فصل موجب شد تا سمت مدیریت آکادمی باشگاه را نیز برعهده داشته باشد، به دلیل شناخت کافی و کامل از شرایط باشگاه سایپا، احتمالا تنها در شرایطی به کار خود ادامه خواهد داد و هدایت سایپا را برعهده خواهد گرفت که باشگاه برای فصل آینده و برنامه ریزی برای مربی فصل آینده با او گفتگو بنشیند.

البته کوچکترین خبری از جلسات و توافق طرفین به بیرون درز نکرده ولی طبیعی است صادقی که از معتبرترین چهره های این باشگاه صنعتی است، به راحتی با اعتبار خود بازی نکند. صادقی که از جمع کادر دایی تنها کسی است که پیش از این با علی دایی همکاری نداشته، سایپایی تر از چهره هایی مانند غلامپور و محمد دایی است و ارتباطش با باشگاه سایپا ادامه خواهد یافت.  اما به جز رخصت علی دایی نکته مهم برای او کیفیت کاری است که باید در سایپا به دست بگیرد. سایپا روز یکشنبه با پدیده مسابقه خواهد داشت و تا آن روز باید تصمیم بگیرد که صادقی را برای یک رل کوتاه  مدت می خواهد یا او هم قرار است به چرخه مربیان فوتبال ایران اضافه شود.

مسئله شناخت محیطی چیزی است که شرایط صادقی را از دیگر نامزدهای سرمربیگری سایپا متفاوت می کند؛ به جز او در ساعات گذشته و البته از یکی دو روز پیش که شایعه مذاکره دایی و تراکتورسازی به گوش می رسید، مطرح شده که از جمله این اسامی می توان به جواد نکونام و علی کریمی اشاره کرد.

صادقی که همواره بازیکنی بی حاشیه و سر به زیر بوده و تمام دوران فوتبال خود را در سایپا انجام داده است، در آستانه این تصمیم گیری مهم قرار دارد؛ اینکه به عنوان سرمایه این باشگاه کار خود را به عنوان یک سرمربی با ویژگی های متفاوت نسبت به دیگران آغاز کند یا فقط دو هفته نقش مربیگری بپذیرد و منتظر انتخاب سرمربی بعدی باشگاه باشد تا برای آبدیده شدن و وارد شدن به دنیای مربیگری تجربیات بیشتری کسب کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ll8y6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سایپا استعفا کرد