تاریخ انتشار: 1398/03/09 01:32
کد خبر: 98356

حسینی:برای ضربه زدن به پرسپولیس این حرفها را مطرح می‌کنند/ وقتی لیگ فرسایشی می‌شود همه عصبی می‌شوند

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: تصمیمات سخت همیشه در مورد پرسپولیس گرفته می‌شود و خیلی در مورد آن صحبت می‌کنند.
 حسینی:برای ضربه زدن به پرسپولیس این حرفها را مطرح می‌کنند/ وقتی لیگ فرسایشی می‌شود همه عصبی می‌شوند

سیدجلال حسینی بعداز پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل سپاهان گفت: بازی سختی بود. بازی پرسپولیس و سپاهان همیشه دشوار است خدا را شکر خیلی خوب بازی کردیم و.با زحمتی که کشیدیم توانستیم به فینال برسیم.

وی در مورد اینکه هرچه به پایان بازی نزدیک می‌شدید اعتراضات به داور زیاد می‌شد، گفت: وقتی لیگ فرسایشی می‌شود همه عصبی می‌شوند. هر دو تیم بازی‌های زیادی کردند و عصبی بودند. این مسئله کار را برای داور سخت می‌کرد. همچنین مشکلاتی بین هواداران دو تیم وجود دارد و از سوی دیگر همشه در مورد  پرسپولیس تصمیمات سخت گرفته می‌شود و خیلی در مورد آن صحبت می‌کنند. سپاهان هم امروز بازی خوبی انجام داد و در نهایت در یک بازی سخت پیروز شدیم. تیم‌های امیر قلعه‌نویی همیشه خوب کار می‌کنند.

حسینی در مورد اینکه آیا پرسپولیس قهرمان لیگ شده است، گفت: مشکل ما همین است در این هفته چقدر حاشیه درست کردند. متأسفانه این دشمنی‌ها همیشه وجود دارد. شش هفته قبل از پایان لیگ می‌گفتند قهرمانی پرسپولیس قطعی شده و بازیکنان با استرس بازی می‌کردند و قهرمانی به روز آخر کشید. این یک دشمنی است که با ما دارند. قبل از این بازی هم می‌گفتند هر تیمی برنده شود قهرمان جام حذفی است. این یک دروغ محض است و برای ضربه زدن به پرسپولیس این حرفها را مطرح می‌کنند داماش در شرایطی سخت خودش را آماده کرده و به فینال جام حذفی رسیده و نمی‌توان چنین حرفی زد.

وی از خبرنگاران سؤال کرد فینال حذفی قرار است در کجا برگزار شود و وقتی به او اعلام کردند بازی در اهواز است، گفت: امیدوارم بازی خوبی شود اما می‌بینیم هر تصمیمی دوست دارند اتخاذ می‌کنند.

حسینی در مورد درگیری‌هایی که بین هواداران اتفاق افتاده بود، گفت: دست‌شان درد نکند اما منظورم هواداران خودمان است که با وجود  تمام سختی‌ها به ورزشگاه آمدند و تیم را حمایت کردند. آنها با وجود اینکه کتک خوردند از ما حمایت کردند و تنها کاری که ما می‌خواستیم بکنیم همین بود که به پیروزی برسیم و به هواداران تقدیم کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که حواشی اختلاف او با ایرج عرب مطرح شده بودو عرب عنوان کرده باید به این حواشی خندید، گفت: همه حواشی هر روز مطرح می‌شود. شما می‌بینید همین الان دوست‌تان گفت شما قهرمان شدید و این مسائل ما را اذیت می‌کند. بازی بسیار سنگینی را پشت‌سر گذاشتیم و با تلاش زیاد توانستیم برنده شویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ewgba

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 هجوم پرسپولیسی‌ها به سمت قلعه نویی