تاریخ انتشار: 1398/04/15 13:48
کد خبر: 94791

حمله گرشاسبی به نبی و طاهری

در روزهایی که پرسپولیس برای فصل جدید رقابت های فوتبال آماده می شود مصاحبه های عضو هیات مدیره و جوابیه مدیرعامل سابق این تیم تبدیل به موضوعی حاشیه ای شده است.
حمله گرشاسبی به نبی و طاهری

مهدی محمد نبی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس امروز در برنامه تلویزیونی "سلام صبح بخیر" شبکه سه تلویزیون درباره مسایل مختلف صحبت کرد اما حرف های او در رابطه با مشکلات قراردادهای بازیکنان پرسپولیس باعث شد تا حمیدرضا گرشاسبی خیلی سریع و صریح پاسخ بدهد. گرشاسبی در پاسخش اعلام کرد زمانی که مدیریت پرسپولیس را گرفته این باشگاه 180 پرونده در فیفا داشته و با خطرمحرومیت های سنگین مواجه بود. موضوعی که جدا از مسایلی که بین او و محمدنبی به وجود آمده می تواند سرفصل یک بحث جدی باشد. با این وصف حرف های عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به مذاق گرشاسبی خوش نیامده هرچند علی اکبر طاهری نیز بعد از جدایی برانکو مشکلات قرارداد او را به دوره مدیریت گرشاسبی مرتبط دانسته بود.

 

همه حرفات دروغ بود

 

نبی در مصاحبه امروز صبح اعلام کرده بود که قرارداد بازیکنان پرسپولیس به گونه ای بسته شده است که آن ها می توانند به راحتی جدا شوند. حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل سابق پرسپولیس در این رابطه با خبرگزاری "ایرنا" گفت:« متاسفانه همه صحبت‌های نایب رئیس هیات مدیره باشگاه درباره قرارداد بازیکنان دروغ بود. "

 

او  با اشاره به این بخش از صحبت‌های نبی در مورد قرارداد بازیکنان گفت: «تمام این حرف ها دروغ بود. نبی پیش از این در کمیته بررسی قراردادهای AFC بود و روزی نبود که از من به خاطر قراردادها تشکر نکند. او هفته گذشته در یک برنامه رادیویی صحبت هایی را عنوان کرد و پس از آن من به صورت تلفنی با او صحبت کردم که چرا حرف های خلاف واقعیت را بیان می کند او هم عذر خواهی کرد و اعلام کرد صحبت هایش را اصلاح خواهد کرد اما دوباره حرف هایی را از او شاهد بودیم که به دور از واقعیت بود. کجای دنیا یک عضو هیات مدیره به این مقدار مصاحبه می کند؟»

 

او افزود: «واقعاً دوست ندارم پرسپولیس وارد حاشیه شود. اما بهتر است پیش از صحبت ها اول قرارداد ها را بررسی و مطالعه کنند بعد در مورد شخص یا فردی اظهار نظر کنند. اگر با خراب کردن من پرسپولیس بالا می رود و به نبی لوح تقدیر می دهند به خود من اعلام کنند. خدا را شکر مردم بهترین کارشناس هستند و همه می دانند که چه کسی برای تیم چه کار کرده است.»

 

گرشاسبی همچنین گفت: «زمانی که من به پرسپولیس امدم ۱۸۰ پرونده فیفا، خطر محرومیت بازیکنان و خیلی از مسائل دیگر پرسپولیس را تهدید می کرد اما یکبار در مورد مدیریت های قبلی من صحبت نکردم. چه کسی دید که من یکبار گله کنم؟ در آن مقطع همه سختی ها را تحمل کردم تا پرسپولیس ضربه نبیند.»

 

او گفت: «پرسپولیس زمانی هشت ملی پوش داشت اما برای نیفتادن می‌جنگید. خوشبختانه تا جایی که توانستیم سعی کردیم که تیم وارد حاشیه نشود و به وظایفان عمل کنیم. اسرار باشگاه باید تحت حفاظت مدیران باشد. شاید بازیکن و مربی دوست ندارند خیلی از مسائل را در مورد قراردادهای آنها عنوان شود. در مورد خیلی از مسائل دیگر هم همینطور.»

 

مدیرعامل سابق پرسپولیس در مورد اظهارات «علی اکبر طاهری» که کفته بود مشکل قرارداد برانکو به زمان مدیریت او باز می گردد، گفت: «او خودش هم در حرفهایش تزلزل داشت. در این مورد همه اصول حرفه ای رعایت شد. در آن زمان با وجود همه مشکلاتی که بود، قرارداد ها را تمدید کردیم. پرداختی منظم هم داشتیم اما نمی دانم که مشکل کجا است.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v7r96

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



گرشاسبی:برانکو به پرسپولیس قرض هم می داد