تاریخ انتشار: 1396/02/20 08:22
کد خبر: 211750

روزبه چشمی: میخواهم حقم را بگیرم

روزبه چشمی، هافبک دفاعی فصل قبل استقلال به دلیل مصدومیت حدود یک سال از میادین دور بود.
روزبه چشمی: میخواهم حقم را بگیرم

 بدشانسی‌های شماره 4 استقلالی‌ها در این فصل هم تمامی نداشت به طوری که وقتی روزبه آماده می‌شد پر قدرت در نیم‌فصل دوم به ترکیب آبی‌ها باز‌گردد با حکم بستن پنجره نقل و انتقالات فیفا برای استقلال روبه‌رو شد و البته با اشتباه محاسباتی استقلالی‌ها که می‌توانستند او را به ترکیب اضافه کنند مجبور شد به صبا برود و وقتی فهمید صبایی‌ها هم جا ندارند تا پایان فصل از فوتبال دور ماند. با پایان فصل شاید کابوس‌های چشمی هم به پایان برسد اما دو سوال جدی ذهن هر کسی را در مورد آینده فوتبالی روزبه به‌خود مشغول می‌کند و همین دو سوال را هیچ‌کس جز خود شماره 4 نمی‌تواند جواب دهد پس سراغ روزبه چشمی رفتیم و در اولین سوال از او پرسیدیم.

  •  با شناختی که از خودت داری و شرایط موجود آیا واقعا مصدومیتی که داشتی برطرف شده؟ یعنی به قول معروف آن روزبه سابق شده‌ای؟

خدارا شکر می‌کنم، وضع جسمانی من خوب است و حالا طی این دو، سه  ماه که به آغاز لیگ جدید مانده با جدیت تمریناتم را انجام می‌دهم تا با قدرت به استقلال برگردم و بتوانم به این تیم بزرگ کمک کنم. جا دارد همین‌جا از کادر پزشکی استقلال تشکر کنم که  این سختی روی دوش آنها هم بود.

  •  یعنی الان مثل روز اول آماده‌ای؟

بله و قطعا با قدرت برمی‌گردم تا جواب زحمات مربیان و پزشکان و صبر هواداران را بدهم.

  •  در حال حاضر در پست تو امید ابراهیمی و امید نورافکن حضور دارند که زوج خوبی هم تشکیل داده‌اند. آیا فکر نمی‌کنی شرایط برای بازگشت تو به ترکیب با وجود این زوج موفق سخت باشد؟

ما در حال حاضر دونفر از بهترین هافبک دفاعی‌های لیگ را داریم. امید ابراهیمی و امید نورافکن آماده‌ترین هافبک دفاعی‌های لیگ هستند و حتی در فاز حمله هم جزو بهترین‌ها هستند. من قطعا کار سختی خواهم داشت ولی سال بعد با تمرین زیاد و تلاش مضاعف سعی می‌کنم حقم را بگیرم و قطعا کنار همدیگر می‌توانیم فصل خوبی را داشته باشیم.

  •  شاید کمتر از اوایلی که به استقلال آمدی به تو بازی برسد.

موفقیت استقلال در اولویت من است. ما یک هدف بزرگ پیش‌رو داریم و آن هم گرفتن ستاره سوم برای استقلال است و من هم همه تلاشم را برای رسیدن به این هدف خواهم کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27m9ve

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترافیک شدید در خط میانی استقلال