تاریخ انتشار: 1396/01/06 15:04
کد خبر: 220965

شک و تردید بازیکن تاثیرگذار استقلال برای ادامه همکاری با آبی پوشان

شک و تردید بازیکن تاثیرگذار استقلال برای ادامه همکاری با آبی پوشان

روزبه چشمی یکی از بهترین بازیکنان فصل پیش استقلال بود که در کنار امید ابراهیمی زوجی موفق تشکیل  دادند و به زعم بسیاری از کارشناسان اگر مصدومیت بی موقع او نبود، دست شاگردان مظلومی از کسب جام خالی نمی ماند. اما این بازیکن در اوج آمادگی با اوج بدبیاری مواجه شد و با یک مصدومیت بد موقع و پس از آن مواجه شدن با محرومیت استقلال از نقل و انتقالات و چند اتفاق ناخوشایند دیگر او را یک فصل کامل از فوتبال دور کرد تا شانس های خود را برای فصل بعد جستجو کند.

در حالی که انتظار می رود روزبه چشمی یک بازیکن قابل دسترس برای استقلال باشد و فصل آینده به راحتی بار دیگر با پیراهن شماره 4 این تیم در میادین رویت شود، اما باید گفت که یا این اتفاق نخواهد افتاد  یا به راحتی رخ نخواهد داد چرا که چشمی عملا برای بازگشت به استقلال دچار شک و تردید شده است.

قضیه از این قرار است که در غیاب چشمی، امید نورافکن جوان توانست با ارائه بازی هایی درخور تحسین تبدیل به یک مهره ثابت و تعیین کننده در استقلال شود و طبیعی است که در صورت تمدید قرارداد امید ابراهیمی با استقلال، این بازیکن هم قطعا جای ثابتی در ترکیب آبی ها خواهد داشت. 

حضور همزمان امید نورافکن و روزبه چشمی در استقلال به معنی نیمکت نشینی یکی از این دو بازیکن برای حضور در ترکیب ثابت خواهد بود. رقابتی که به نظر می رسد ابتدا به ساکن کفه ترازو در آن به سود امید نورافکن بوده و شانس این بازیکن برای قرار گرفتن کنار ابراهیمی بیشتر باشد.

این شرایط باعث می شود تا چشمی شانس زیادی برای ثابت بودن در ترکیب استقلال برای خود قائل نباشد و طبیعی است که در این صورت او برای بازگشت به جمع آبی پوشان مردد شود. شاید تنها ترانسفر شدن امید ابراهیمی باشد که روزبه چشمی را برای ادامه حضور در استقلال مصمم کند و باعث شود او به راحتی قرارداد خود را با آبی پوشان تمدید کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qzvl8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



فاجعه در استقلال؛ پایان قرارداد 11 مهره تاثیرگذار آبی پوشان پایتخت

انگیزه استقلالی ها از بین رفت
اعلام اسامی تیم ملی و ضربه ای که ممکن است آبی پوشان ببیند؛