تاریخ انتشار: 1396/02/07 17:14
اختصاصی| مدافع اروند مطرح کرد؛
کد خبر: 214474

حجازی پور: خدا را شکر سالم از فلسطین برگشتیم/ چیزی جز صعود به لیگ یک قانع مان نمی کند

سید امین حجازی پور مدافع مستحکم تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر درباره پیروزی و اتفاقات جنجالی بازی با نفت و گاز گچساران اظهارکرد: بازی سختی در خانه حریف داشتیم و این بازی برای ما ۶ امتیازی بود زیرا در جدول رتبه بهتری کسب میکردیم.
حجازی پور: خدا را شکر سالم از فلسطین برگشتیم/ چیزی جز صعود به لیگ یک قانع مان نمی کند

به گزارش فرتاک ورزشی، مدافع اروند خرمشهر افزود: از همان لحظه ورود به ورزشگاه گچساران با تهدید تماشاگران روبرو شدیم از دقایق اول بازی بدترین فحاشی ها به ما شد در زیر بارش سنگ که به خیلی از بازیکنان ما هم اصابت کرد و مجروح شدند.

وی ادامه داد: بین دو نیمه اجازه ورود به رختکتن را به ما ندادند و کادر فنی و بازیکنان را مورد ضرب و شتم قرار دادند و این داستان تا دقیقه ۹۳برای ما ادامه داشت تا روی یک غافل گیری روی همکاری بچها محمد لامی توانست گل برتری ما را به ثمر برساند و داور سوت پایان را که زد تماشاگران وارد زمین شدند و تمام بازیکنان و کادر فنی مان  را با سنگ،ضرب و شتم بدرقه کردند.

وی ادامه داد: آدم آن صحنه ها را ببیند یاد فلسطین می افتد. به هر حال آنها مهمان نوازی خوبی با ما نداشتند،آنها حتی به مامورهای نیروی انتظامی هم رحم نکردند اگر مامورهای نیروی انتظامی نبودند خدا میداند چه بر سر ما می آمد.

حجازی پور افزود:ما همه هم قسم شده بودیم که صعود کنیم و هرچه فحش و پرتاپ سنگ و خطر را به جان خریدیم تا دل مردم خرمشهر را شاد کنیم و در این امر هیچ چیز جلودار ما نبود،بچها از جان مایه گذاشتند تلاش کردند و خدا هم مزد زحمات ما را داد،امیدوارم با حمایت مسئولان و تماشاگران خونگرممان بتوانیم به لیگ یک صعود کنیم و هدیه کوچکی به مردم رنج کشیده خوزستان و بالاخص مردم خرمشهر داده باشیم.

حجازیپور  در پایان افزود:از تلاش تمامی بازیکنان،کادر فنی  تدارکات،دکتر سامری مدیر عامل خوبمان و تمام کسانی که در مجموعه کارون اروند خرمشهر زحمت میکشند تشکر می کنم.

خبرنگار: "جعفر ابوشهید"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27mxk6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ظهور راموس جدید در لیگ دو
اختصاصی| از رویای بازی در اسپانیا تا الگوپذیری از راموس؛

جنگ جهانی سوم در گچساران؛ پیروزی اروند خرمشهر در روز کتک خوردن داور
اختصاصی| نفت و گاز گچساران بازی و اخلاق را باخت؛

پیش بازی اروند خرمشهر - هف سمنان
اختصاصی| هفته ششم لیگ دو؛