تاریخ انتشار: 1395/12/13 21:57
اختصاصی| از رویای بازی در اسپانیا تا الگوپذیری از راموس؛
کد خبر: 225431

ظهور راموس جدید در لیگ دو

کارون اروند خرمشهر در اولین سال حضور خود در لیگ دسته دو فوتبال کشور توانست با 44 امتیاز در گروه خود به مقام دوم برسد و به مرحله دوم لیگ دسته دو فوتبال کشور صعود کند تا آنها یکی از مدعیان جدی صعود به لیگ دسته یک فوتبال کشور لقب بگیرند.
ظهور راموس جدید در لیگ دو

به گزارش فرتاک ورزشی، کارون اروند خرمشهر در تعطیلات نیم فصل دوم با هدایت شهرام مهرپیما سرمربی باتجربه و کاردان توانست شاه مهره های مهمی را در بازار نقل و انتقالات جذب کند و با قاطعیت به دور بعد صعود کند. یکی از این شاه مهرها در قلب خط دفاع این تیم جای ثابتی دارد.

سید امین حجازی پور مدافع مستحکم و 27 ساله از شهرستان شوش با سابقه حضور در لیگ یک به همراه تیم های فولاد نوین اهواز و راهیان کرمانشاه و لیگ دو به همراه نفت امیدیه و شاهین ماهشهر. حجازی پور که در نیم فصل اول لیگ دو، بازوبند کاپیتانی تیم شاهین ماهشهر را بسته بود یک تنه جور خط دفاعی ماهشهری ها را می کشید.

او که الگوی خود را سرخیو راموس اسپانیایی می داند در نیم فصل دوم به تیم کارون اروند خرمشهر پیوست و به همراه مدافعانی همچون علی موغنمیان و محسن رحیمی توانستند خط دفاعی کارون اروند خرمشهر را بیمه کنند. این خط دفاعی مستحکم در 5 بازی پیاپی گلی دریافت نکرده است تا آنها با 16 گل خورده از 23 بازی  بعد از تیم های برق نوین شیراز و نفت گاز گچساران سومین خط دفاعی برتر را به خود اختصاص دهند و باعث صعود تیم به دور بعد شوند.

خرمشهری ها که در مرحله دوم در گروه مرگ قرار گرفتند همچنان چشم امیدشان به سرخیو راموس حجازی شان هست که همانند دور اول عصای دست شهرام مهرپیما باشد و خط دفاعیشان را به طور کلی تا صعود به لیگ یک فوتبال کشور بیمه کند.

خبرنگار: "جعفر ابوشهید"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d8wzp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جابری: در سال اول حضورمان توانستیم به مرحله بعدی برویم/ می‌خواهیم دل مردم رنج دیده خرمشهر را شاد کنیم
اختصاصی| سرپرست اروند خرمشهر مطرح کرد؛

تصاویر/ دیدار نفت امیدیه-اروند خرمشهر
از نگاه دوربین بهنام کنارکوهی