تاریخ انتشار: 1402/06/15 00:37
کد خبر: 84

حساب ویژه یحیی روی این ستاره/ مامور مهار رونالدو مشخص شد (عکس)

مرتضی پورعلی‌گنجی شانس این را دارد تا در سومین دوره متوالی جام ملت‌ها به میدان برود.
حساب ویژه یحیی روی این ستاره/ مامور مهار رونالدو مشخص شد (عکس)

مرتضی پورعلی‌گنجی که در سال 2015 به عنوان یکی از بازیکنان جوان تیم ملی پای به استرالیا گذاشته بود، در این تورنمنت به شکلی شگفت‌انگیز موفق شد خود را در قامت یک بازیکن ستاره مطرح کند و با گلزنی برابر عراق توجهات زیادی را به خود جلب کرد.

او رفته‌رفته در ترکیب تیم ایران جا افتاد و به جام جهانی 2018 نیز رفت و در جام ملت‌های 2019 در قامت یک مهره باتجربه و کلیدی پای گذاشت و بازی در نیمه نهایی را هم تجربه کرد. او حالا بعد از دو جام ملت‌ها و دو جام جهانی، در حالی پای به اردوی تیم ایران گذاشته که امیدوار است دوباره از لیگ برتر به اسکواد جام ملت‌ها راه پیدا کند.

در صورتی که پورعلی‌گنجی در لیست نهایی جام ملت‌ها قرار بگیرد، پنجمین تورنمنت ملی خود را در 31 سالگی تجربه خواهد کرد و شانس این را خواهد داشت تا همچنان برچسب بازیکن ملی را روی خود حفظ کند و به استقبال جام جهانی 2026 آمریکا برود.

مدافع پرسپولیس که بعد از فیفادی باید به همراه حسین کنعانی، مامور مهار کریستیانو رونالدو باشد و یک بازی سخت و سرنوشت‌ساز برابر النصر را پشت سر بگذارد، پیش از این در جام جهانی تقابل جذابی با رونالدو داشت.

مرتضی که در آخرین بازی برای پرسپولیس با گلی دیدنی با ضربه سر تیمش را به سمت پیروزی هدایت کرد، حالا باید دید به عنوان بازیکنی سرزن و مدافعی مستحکم در تیم ملی چه خواهد کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/m2ly63

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس و بحران "آینده" برای ستاره‌ها