تاریخ انتشار: 1396/09/14 21:47
کد خبر: 170702

فاش شد؛ دستمزد جدید لیونل مسی چقدر است؟

لئو برای ماندن در بارسا درخواست قراردادی نجومی نداشت.
فاش شد؛ دستمزد جدید لیونل مسی چقدر است؟

لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا که چندی پیش بالاخره قراردادش با این باشگاه را تا سال 2021 تمدید کرد، به گفته یکی از نزدیکانش سالانه 22 میلیون یورو خالص دستمزد می‌گیرد.

در روزهای اخیر شایعات زیادی به گوش رسید مبنی بر اینکه لیونل مسی برای ماندن در بارسا از این باشگاه همان دستمزدی را درخواست داده بود که منچسترسیتی مایل بود به او پرداخت کند. گفته می‌شود سیتیزن‌ها که شاهد به تاخیر افتادن تمدید قرارداد این اعجوبه بودند، عزمشان را برای به خدمت گرفتن او جزم کرده بودند. شیخ منصور قصد داشت پس از فعال کردن بند آزادسازی مسی، 100 میلیون یورو پاداش امضای قرارداد به او بدهد و دستمزدی سالانه 50 میلیون یورو خالص برای او در نظر گرفته بود. به علاوه مسی هر اختیاری در جزئیات قرارداد داشت. خبری که اعتبارش مشخص نیست اما گفته می‌شد مسی در قرارداد جدیدش با بارسا همین ارقام را می‌گیرد که به کل اشتباه است.

به گزارش گل، نشریات اسپانیایی از جمله ال موندو مدعی شدند لئو به جز 100 میلیون یورو پاداش تمدید قرارداد، در این پنج سال 350 میلیون یورو ناخالص از بارسا دستمزد خواهد گرفت. اما یکی از نزدیکان به فوق ستاره آرژانتینی در گفتگو با گل چنین چیزی را تکذیب کرد و گفت که لئو سالانه 22 میلیون یورو خالص دستمزد می‌گیرد. رقمی نزدیک به همان چیزی که پیش از تمدید قرارداد می‌گرفت. این منبع همچنین می‌گوید مسائل و اتفاقات سیاسی که در کاتالونیا رخ داد باعث به تاخیر افتادن تمدید قرارداد لئو شد.

به گزارش گل باید این را اضافه کرد که بارتومئو به همه بازیکنانی که قراردادشان را تمدید می‌کنند، رقمی را به عنوان پاداش تمدید می‌دهد. ضمن اینکه 22 میلیون یورو، تنها پولی است که مسی سالانه برای بازی کردن از باشگاه می‌گیرد. گرچه واضح است که لئو درخواست‌های نجومی از بارسا برای تمدید نداشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27xkkv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ضیافت بزرگ بارسا برای ترغیب مسی به تمدید