تاریخ انتشار: 1403/02/03 04:12
کد خبر: 1273412

تر اشتگن:از بیان کلمات عاجزم| آنچه رخ داد مایه آبروریزی فوتبال دنیاست

سنگربان آلمانی بارسلونا بعد از شکست تیمش در ال‌کلاسیکو به انتقاد شدید از داور مسابقه پرداخت.
تر اشتگن:از بیان کلمات عاجزم|  آنچه رخ داد مایه آبروریزی فوتبال دنیاست

به گزارش فرتاک ورزشی

در حساس‌ترین و جذاب‌ترین بازی هفته سی‌ودوم لالیگا دو تیم رئال مادرید و بارسلونا به مصاف هم رفتند. این بازی که به میزبانی تیم مادریدی برگزار شد با پیروزی سه بر دو میزبان به پایان رسید تا شاگردان آنچلوتی اختلافشان را با تیم دوم جدول که بارسلوناست به یازده امتیاز افزایش دهند.

آبی‌اناری‌ها در پایان بازی به‌شدت به داوری در این بازی اعتراض داشتند. به نوشته روزنامه ال‌موندو دیپورتیوو، مارک آندره تر اشتگن، سنگربان آلمانی بارسلونا، در اعتراض به داوری گفت: نمی‌دانم از چه کلماتی برای آنچه در سرم دارم استفاده کنم. به نظرم این مایه شرمساری برای فوتبال جهان است. در این جهان پول‌های زیادی صرف می‌شود اما نه برای آنچه مهم است. از بیان کلمات عاجزم. نمی‌دانم چرا این پول‌ها برای تکنولوژی هزینه نمی‌شود.

او درباره پنالتی اعلام‌شده برای رئال مادرید که وینیسیوس آن را تبدیل به گل کرد، گفت: واسکس در گرفتن پنالتی باهوش عمل کرد. فکر می‌کنم او به قصد پنالتی‌گرفتن خودش را به زمین زد. باید به خودمان نگاه و این بازی را تحلیل کنیم. در کارهای دفاعی خوب نبودیم و نباید در چنین بازی‌هایی اشتباه کرد. اکنون دیگر تکلیف قهرمانی در دست ما نیست و ضربه بدی خوردیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/lyewme

آخرین اخبار