تاریخ انتشار: 1396/09/03 16:20
کد خبر: 172374

تخصص ویژه سرمربی استقلال این است

شفر در پایان تمرین آبی‌پوشان با حرف‌هایش به مهاجمان روحیه داد، او سعی کرد با تعریف و تمجید از آن ها اعتماد به نفسشان را بالا ببرد.
تخصص ویژه سرمربی استقلال این است

مهم‌ترین دغدغه شفر در هفته‌های اخیر عملکرد ضعیف مهاجمان این تیم بوده است.

به این نام ها دقت کنید؛ سجاد شهباززاده، علی قربانی، حسن بیت سعید، جابر انصاری، مهدی قائدی و فرشید اسماعیلی. این نفرات بازیکنان خوبی هستند اما آمار آن ها در فاز هجومی ناامید کننده بوده است و نتوانسته اند انتظارات را بر آورده سازند.

شفر که به خوبی می داند ادامه روند گل نزنی مهاجمان استقلال ممکن است موقعیت او را بر روی نیمکت آبی پوشان پایتخت متزلزل سازد سخت در تلاش است این معضل را بر آورده سازد، او در تمرینات زمان زیادی به کارکردن با مهاجمان می پردازد و برایشان تمرینات اختصاصی در نظر می‌گیرد.

او هر روز برای فورواردهایش تمرین چهارچوب شناسی در نظر می گیرد، مهاجمان با حضور در محوطه جریمه باید با یک ضرب توپ را به سمت دروازه شوت می زدند و هر کس در این امر ناموفق بود با انتقاد مرد آلمانی روبرو می شد و البته مهاجمان گل زن با تشویق مرد آلمانی قرار می گرفتند.

شفر در پایان تمرین آبی‌پوشان با حرف‌هایش به مهاجمان روحیه داد، او سعی کرد با تعریف و تمجید از آن ها اعتماد به نفسشان را بالا ببرد، او گفت: من از شما گل می‌خواهم، شما باید در بازی گل بزنید، این توانایی را دارید و اگر خوب تمرکز کنید و استرس نداشته باشید دروازه رقبا را باز می کنید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27xwgg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلالى ها براى جذب مهاجم دست به کار شدند