تاریخ انتشار: 1396/07/01 19:56
برق گرفتگی یا برق صدر جدول؟!
کد خبر: 181453

سه امتیاز رسانا مس از برق برای خروج از منجلاب!

این بار قانون فیزیک در کرمان قرار است با یک تغییر بزرگ روبرو شود جایی که مس از برق برای خود رسانایی جهت رسیدن به یک سه امتیاز حساس بسازد.
سه امتیاز رسانا مس از برق برای خروج از منجلاب!

 عصر روز یکشنبه شاگردان احمد نخعی باید به جبران بازی ملوان برآیند و همه‌ی آنچه که در بازی انزلی از دست دادند در بازی برابر برق شیراز دوباره به دست بیاورند. کسب یا از دست دادن سه امتیاز بازی با برق یعنی اینکه مس همچنان مدعی تمام قد لیگ یک در این هفته می‌ماند و یا ولو به صورت موقت از جمع آن‌ها خارج می‌شود.

در روزی که مس برابر ملوان شکست خورد، تیم‌های هم ردیفش در بالای جدول با مساوی‌های خود، این فرصت را به مس دادند که بلافاصله در بازی هفته‌ی بعد خود در خانه، مجددا خود را به آن‌ها نزدیک کند.

از همین رو فرصت بازی با برق غنیمتی است که اصلا نباید از دست برود و اگر مس می خواهد همچنان در کوران آفرین‌های هوادارانش حضور داشته باشد باید سه امتیاز این بازی را از آن خود کند.

تیم برق شیراز که هفته‌ی قبل موفق شد اکسین را شکست دهد از آن دسته تیم‌هایی است که بازی برابرش صبر و حوصله بسیار می‌خواهد.. تیم‌هایی که معمولا عصاب میزبان را با بازی تاخیری خود خرد می‌کنند و بعد آسیب خود را به آن‌ها می‌زنند. چیزی شبیه به بازی‌هایی که برق قدیم شیراز نیز انجام می‌داد و هر زمان که مس برابر این تیم هوشیار بازی می‌کرد می‌توانست با اختلاف گل بالا این تیم را شکست دهد.

مس در بازی خود در کرمان باید همانند بازی‌های قبلش، خیلی زود از اشتباه حریف استفاده کند و اگر بتواند به سرعت بازی های قبل خود دروازه‌ی برق را باز کند، و در ادامه خود از اشتباه اجتناب کند، به راحتی بازیرا مطابق میل خود جلو ببرد.

ولی از دست دادن فرصت‌ها از سوی مس و انجام اشتباه بزرگ، همانند گل‌هایی که مس در برابر ملوان دریافت کرد، یعنی اینکه مس خود را در این بازی به دردسر می‌اندازد.

مس نمی خواهد دچار برق گرفتگی شود و در عوض به سرعت برق دوست دارد به صدر جدول برسد و قطعا تفاوت این دو موضوع در سه امتیاز بازی با برق است که احمد نخعی با گرفتن آن یک بار دیگر ثابت می کند، جهش فوق‌العاده‌ی مس در ابتدای فصل از روی اتفاق نبوده است.

نویسنده: سعید قرائی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2agd6g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نخعی: داور نتوانست از پس بازی بر بیاید/ ملوان کار بزرگی برای شکست ما انجام نداد
روی اشتباه‌های فردی ۲ گل خوردیم؛

حکایت دل شیر و مغز گنجشک در بازی ملوان و مس کرمان!
بازگشتی که از مرداب انزلی کامل نشد؛

تصاویر/ دیدار ملوان و مس کرمان
از نگاه دوربین ارسطو عزتیان؛