تاریخ انتشار: 1395/10/09 19:49
در مصاحبه با خبرنگاران
کد خبر: 239453

واکنش کلوپ به‌ احتمال پیوستن چمبرلین به لیورپول

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول به شایعه جذب مهاجم آرسنال واکنش نشان داد.
واکنش کلوپ به‌ احتمال پیوستن چمبرلین به لیورپول

سادیو مانه لیورپول را به مدت یک ماه برای حضور در جام ملت های آفریقا ترک خواهد کرد و بسیاری معتقدند که لیورپول باید برای تقویت خط حمله خود و پر کردن جای خالی مانه، اقدام به خرید مهاجم جدید کند.

شایعاتی مبنی بر پیوستن اوکسلند چمبرلین، بال تهاجمی آرسنال به لیورپول  شنیده می شود اما کلوپ این احتمال را رد کرد و گفت:« من معمولا در مورد نقل و انتقالات اظهارنظر نمی کنم ولی باید در این مورد بگویم که شایعه ای پوچ و بیهوده است.»

کلوپ ادامه داد:« البته احتمال جذب بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی را رد نمی کنم. اگر بازیکنی خوب که بتواند به ما کمک کند پیدا کنیم، حتما او را جذب خواهیم کرد. حالا این ممکن است در ماه ژانویه باشد یا حتی ماه های بعد. اگر بازیکن مدنظرمان پیدا نشود که هیچ. در این زمینه بیشتر از این چیزی ندارم که بگویم.»

کلوپ در مورد رسیدن کوتینیو به بازی حساس شنبه برابر سیتی گفت:« هنوز برای بازگشت او به میادین زود است. احتمالا به بازی روز دوشنبه با ساندرلند هم نخواهد رسید.»

بازی با سیتی:« این بازی برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد و دیداری بزرگ خواهد بود. متاسفانه سیتی این روزها در وضعیت خوبی قرار دارد و جدالی سخت پیش روی ما قرار دارد؛ به خصوص که آگوئرو نیز برای این بازی به ترکیب سیتی باز خواهد گشت.

6 تیم برای قهرمانی می جنگند و من عاشق بازی با تیم های مدعی هستم. سیتی نیز بدون شک در گروه بهترین ها قرار دارد.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2akwkv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 10 فوتبالیستی که پرفروش‌ترین پیراهن‌ را در لیگ انگلیس دارند/ گرانترین بازیکن لیگ در صدر