تاریخ انتشار: 1395/09/24 19:04
کد خبر: 243036

نوراللهی سرباز نشده و بازیکن تراکتور نیست

هنوز شرایط حضور نوراللهی و امید عالیشاه در تیم تراکتورسازی به عنوان بازیکن سرباز قطعی نشده است
نوراللهی سرباز نشده و بازیکن تراکتور نیست

به گزارش فرتاک ورزشی،این ادعایی است که مهرعلی باران چشمه به عنوان مدیرکل تربیت بدنی نیروهای مسلح مطرح کرده است و عنوان کرده هنوز مراحل تکمیل فرم های مربوط به خدمت سربازی توسط این بازیکنان انجام نشده و بر این اساس نمی توان گفت عالیشاه و نوراللهی بازیکن سربازی و البته در تیم تراکتورسازی محسوب می شوند.

 

مهرعلی باران‌چشمه در گفت‌وگو با میزان، در مورد پیوستن احمد نوراللهی و امید عالیشاه به تراکتورسازی به عنوان بازیکن سرباز گفته: احمد نوراللهی نوراللهی و امید عالیشاه هنوز خودشان را سرباز نکرده‌اند و هر زمان که تکلیف آنها مشخص شد، تیم بعدی آنها معلوم می‌شود. اینکه گفته می‌شود این دو بازیکن به تراکتورسازی پیوسته‌اند، واقعیت ندارد.

 

وی ادامه داد: درباره انتخاب تیم‌های این دو بازیکن، من به تنهایی تصمیم‌گیرنده نیستم و کمیته‌ای برای این کار وجود دارد که این کمیته، تصمیم نهایی را در خصوص بازیکنان سرباز و تیم‌هایی که باید در آنجا خدمت سربازی‌شان را بگذرانند، می‌گیرد.

 

این در حالی است که هنوز امید عالیشاه برای جدایی از پرسپولیس و حضور در سربازی مردد است و گفته می شود نوراللهی اقدامات لازم برای حضور در سربازی را صورت داده است و در این ارتباط با برانکو ایوانکوویچ نیز توافق کرده است. البته مساله اینجاست که پیش از این گفته می شد بازیکنان شاغل در لیگ برتر در صورت فرا رسیدن موعد سربازی می توانند در صورت نیاز تیم نظامی حاضر در لیگ برتر به آن تیم بروند و اولویت با تیم های لیگ برتری است و در صورتی که باشگاه تراکتورسازی خواهان حضور و خدمت نوراللهی در این تیم باشد او به جمع تبریزی‌ها اضافه خواهد شد. نوراللهی از روز گذشته اقدامات لازم برای انجام خدمت سربازی را انجام داده و منتظر دریافت کد خدمتی خود است و بر این اساس در نیم فصل اول به نظر می رسد مقصد نهایی اش تراکتورسازی و حضور در جمع شاگردان امیر قلعه نویی باشد که اکنون به یک هافبک دفاعی نیاز دارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lanq6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/حضور عالیشاه و نوراللهی در تراکتور قطعی شد