تاریخ انتشار: 1396/02/20 02:05
کد خبر: 211760

آلگری:به تعریف و تمجید دیگران نیازی ندارم/ گلی که دریافت کردیم، ما را بیدار کرد

سرمربی یوونتوس حضور تیمش در فینال لیگ قهرمانان اروپا را یک دستاورد بزرگ می‌داند.
آلگری:به تعریف و تمجید دیگران نیازی ندارم/ گلی که دریافت کردیم، ما را بیدار کرد

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس پس از برتری 2 بریک تیمش مقابل موناکو در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، راهیابی به فینال این رقابت‌ها را یک دستاورد بزرگ برای باشگاه خواند.

 

 او گفت: برای بازیکنانم خوشحالم اما از فردا باید دوباره تلاش‌هایمان را شروع کنیم چون هنوز جامی نبرده‌ایم.احتیاجی به تعریف و تمجید دیگران ندارم چون این کار شغل من است و با عشق و اعتقاد کارم را انجام می‌دهم.دغدغه من در کیفیت بازیکنان و نتایج خلاصه می‌شود.با مربیگری به آرامش می‌رسم و وقتی استرس به من  دست می‌دهد، وضعیت موجود را تغییر می‌دهم.گلی که دریافت کردیم، ما را بیدار کرد و متوجه شدیم کار تمام نشده است.با فینالیست شدن دستاورد بزرگی رقم زدیم.

 

 او در ادامه افزود: باید کرنرهای حریف را جدی می‌گرفتیم و به گلیک آزادی عمل نمی‌دادیم.بوفون راست می‌گوید. باید فینال را هم ببریم. در وضعیت خوبی هستیم و سالی موفق را سپری می‌کنیم. به نظرم شانس زیادی برای فتح لیگ قهرمانان اروپا داریم.موظفیم بهتر توپ را نگه داریم. چند بازی مهم پیش‌روی ماست. می‌توانیم رم را شکست دهیم و قهرمانی در لیگ را قطعی کنیم اما اگر نبریم، کار ما به اما و اگر کشیده می‌شود. از طرفی فینال جام حذفی ایتالیا مقابل لاتزیو هم در جای خودش اهمیت بسیار زیادی دارد. بازی‌های رفت و برگشت به مراتب دشوارتر از تک بازی هستند. در تک بازی شما به تمرکز بیش‌تر روی جزئیات نیاز دارید چون جزئیات نتایج را رقم می‌زند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lxlx8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آلگری: اگر خوب دفاع و حمله کنیم، قطعا به نیمه‌نهایی می‌رسیم