تاریخ انتشار: 1395/09/24 22:48
کد خبر: 242987

علی نظرمحمدی: حقمان باخت نبود/ بازی ۸ دقیقه وقت اضاقه نداشت

سپیدرود دربی شمال را در واپسین ثانیه های بازی باخت تا برای سومین بار در این فصل طعم تلخ شکست را بچشد و علی رغم این باخت باز هم با یک بازی کمترقهرمان نیم فصل اول لیگ یک شود.
علی نظرمحمدی: حقمان باخت نبود/ بازی ۸ دقیقه وقت اضاقه نداشت

به گزارش فرتاک ورزشی، با علی نظرمحمدی پس از پایان این دیدار گفتگوی کوتاهی داشتیم که در ذیل می خوانیم:

*از قبل پیش بینی بازی سخت و پایاپایی را می کردیم و می دانستیم نساجی در خانه با حمایت هواداران پرشور خود انرژی مضاعفی دارد و می تواند نتایج خوبی در خانه بگیرد.

*استحقاق باخت را نداشتیم و حداقل باید با یک امتیاز به رشت بر می گشتیم.در نیمه دوم و به خصوص بعد از دریافت گل بازی زیبایی را به نمایش گذاشتیم و اشتباه فردی باعث شد همانند بازی با ملوان گل بخوریم و دست خالی قائمشهر را ترک کنیم.

*چند تغییر در بازی داشتیم و برای حفظ آمادگی تیمم مجبور بودم این تغییرات را انجام بدم چون سه شنبه هم بازی سختی با اکسین خواهیم داشت.

*تعجب می کنم که چرا داور ۸ دقیقه وقت اضافه گرفت در خوش بینانه ترین حالت ۵ دقیقه باید می گرفت و ما در دقیقه ۹۷ گل خوردیم.بعد از اعلام پنالتی به نفع ما داور تحت تاثیر هواداران و نیمکت نساجی قرار گرفته بود.

*شرمنده هوادارانی شدیم که این مسافت طولانی را با مینی بوس تا قائمشهر آمدند.امیدواریم بتوانیم در بازی با اکسین جبران این شکست را کنیم و خوشحالشان کنیم.

*قهرمان نیم فصل شدن ارزش خیلی بالایی ندارد و فقط از لحاظ روحی و روانی برای تیم ما در نیم فصل دوم مفید خواهد بود.

*بازی سختی با اکسین داریم و در صورت کسب سه امتیاز می توانیم حاشیه امنیت مناسبی را در صدر برای خودمان ایجاد کنیم.

*تشکر می کنم از جناب مسعود رهنما که با نامه ای که به ریاست محترم شورای شهر نوشت تمام ابهامات را از لحاظ حقوقی بر طرف کرد و خیلی از مسائل روشن شد.امیدوارم در اولین جلسه پیش روی شورای شهر اعضای محترم شورای شهر با رای مثبتی که به خرید سپیدرود می دهند تکلیف ما را روشن کنند.نباید بیشتر از این زمان را ازدست بدهیم.

*ایشا الله با کمک مالی که قول داده شده است قبل از بازی با اکسین بتوانیم روحیه بازیکنان را چند برابر کنیم.

*باید در نیم فصل دوم با خرید چند بازیکن خودمان را تقویت کنیم و این مستلزم این است که تکلیف مالکیت سپیدرود مشخص شود.قول میدهم با تقویت تیم و مشخص شدن وضعیت مالکیت تیم تا روز آخر جزو مدعیان صعود به لیگ برتر باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oerkd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علی نظرمحمدی: عدم تمرکز لازم سبب باخت ما مقابل ایرانجوان شد