تاریخ انتشار: 1402/12/29 12:12
یادداشت سردبیر؛
کد خبر: 1269493

نتایج خوب مس سونگون در نیم فصل دوم لیگ یک/ حضور کلانتری مس رو متحول کرد

مس سونگون در نیم فصل دوم لیگ یک همراه با علی اصغر کلانتری نتایج خوبی کسب کرده است.
نتایج خوب مس سونگون در نیم فصل دوم لیگ یک/ حضور کلانتری مس رو متحول کرد

نادر دارستانی؛ مس سونگون که اولین فصل حضور خود را در لیگ دسته اول فوتبال کشور تجربه می‌کند در نیم فصل اول این رقابت‌ها در حالی که با هدایت یوسف بخشی‌زاده با کسب چهار پیروزی متوالی در صدر جدول تکیه زده بودند، یکباره دچار افت شد و در 7 بازی متوالی 6 باخت و یک تساوی کسب کرد تا در شرایط بحرانی قرار بگیرد و این نتایج شرایط را به گونه‌ای پیش برد که سرمربی این تیم با کسب 13 امتیاز از 11 بازی و با میانگین 1/18 امتیاز از هر بازی مجبور به کناره گیری بشود.

در ادامه این رقابت‌ها شاهد حضور امیر میرزاییان بر روی نیمکت مس سونگون بودیم تا او در 5 بازی سکان هدایت این تیم را برعهده بگیرد و با کسب 2برد، 2باخت و یک تساوی در پایان هفته شانزدهم و کسب 7 امتیاز از 5 بازی با میانگین 1/40 امتیاز در هر بازی از این تیم خداحافظی کند .

مس سونگون در هفته هفدهم لیگ دسته اول بدون سرمربی به مصاف مس کرمان رفت و با نتیجه 1بر0 شکست خورد تا در نیم فصل اول با انجام 17 بازی و کسب 20 امتیاز حاصل از 6برد، 2تساوی و 9 شکست و میانگین 1/17 امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار بگیرد .

به دنبال این شرایط و عدم تحقق خواسته‌های مدیران این باشگاه از کادر فنی، آنها به سراغ علی اصغر کلانتری رفتند، مربی که سابقه حضو بر روی نیمکت تیم‌های لیگ برتری و لیگ دسته اولی را در کارنامه خود دارا بود و با توجه به حضور بلند مدتش در طی سالیان گذشته در لیگ دسته اول فوتبال کشور، می‌توانست انتخاب مناسبی برای مس سونگون باشد.

کلانتری در نیم فصل دوم در 7 بازی لیگ دسته اول بر روی نیمکت مس سونگون نشسته است که حاصل این حضور 3برد، 3مساوی و یک شکست می‌باشد، شکستی که برابر خیبرخرم آباد صدرنشین لیگ یک بوده و این در حالی است که آنها در هفته بیست و چهارم توانستند برابر چادرملو اردکان دیگر تیم مدعی صعود به لیگ برتر در یزد به پیروزی رسیدند تا شایستگی خود را بیشتر نشان بدهند.

کلانتری در مس سونگون از 7 بازی خود 12 امتیاز  کسب کرد تا با میانگین 1/71 امتیاز در هر بازی سال را به پایان برساند تا میانگین1/17 امتیاز از هر بازی در نیم فصل اول را به 1/33 امتیاز ارتقاء بدهد تا امیدهای این تیم در ادامه رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور بیشتر بشود.

نکته حائز اهمیت در همکاری بین مس سونگون و علی اصغر کلانتری در آن جایی نهفته است که قراردادی یک و نیم ساله منعقد کرده‌اند، به طوری که تا پایان فصل جاری این قرارداد ادامه دارد و در صورت توافق طرفین یک فصل دیگر ادامه خواهد داشت و این می‌تواند برگ برنده مس سونگون برای فصل آینده باشد تا با حفظ مربی موفق خود و ثبات بر روی نیمکت این تیم، در فصل آینده با قدرت بیشتری وارد میدان بشود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/xerrjb

آخرین اخبار