تاریخ انتشار: 1402/03/29 14:00
کد خبر: 4215

عمل نوک بینی ممکن است؟

در این مقاله به بررسی عمل نوک بینی و سوالات مربوط به این جراحی مانند عمل نوک بینی سرپایی، ضربه به نوک بینی عمل شده و… می‌پردازم با ما همراه باشید.
عمل نوک بینی ممکن است؟

اسم عمل نوک بینی رینوپلاستی تیپ یا تیپ پلاستی Tip Rhinoplasty or tip-plastyاست. رینوپلاستی نوک بینی یا تیپ پلاستی یک روش جراحی است که شامل تغییر شکل نوک بینی و فقط نوک بینی  می‌شود. این شامل فرآیند تغییر شکل نوک بینی برای ایجاد تعادل بهتر با سایر بینی و ویژگی‌های صورت است.

عمل نوک بینی چگونه است؟

گاهی برای برخی از دوستان سوالاتی مثل ” چگونه بدون عمل نوک بینی را بالا ببریم” ” میشه فقط نوک بینی رو عمل کرد” ” نوک بینی بعد از عمل چقدر پایین میاد” پیش می‌آید. در ادامه و همچنین مقالات مرتبط دیگر سایت از جمله ” جراحی افتادگی نوک بینی” و ” افتادگی نوک بینی بعد از عمل” سعی کرده ایم به این سوالات پاسخ درخور بدهیم.

عمل نوک بینی یک عمل جراحی است که طی آن جراح بینی، شکل نوک بینی را تغییر می‌دهد. این جراحی معمولاً بر تغییر شکل و کاهش اندازه نوک بینی و اطمینان از متناسب بودن آن با بقیه قسمت‌های صورت متمرکز است. انواع مختلفی از عمل نوک بینی وجود دارد، از جمله عمل نوک بینی باز یا بسته.

دکتر پوست، مو و زیبایی، عملی که برای شما مناسب است را بسته به نیازهای خاص شما انتخاب می‌کند. عمل نوک بینی افتاده، عمل نوک بینی گوشتی، عمل نوک بینی گرد، عمل نوک بینی پهن، عمل نوک بینی پیازی، عمل نوک بینی بلند یا کوتاه، ترمیم نوک بینی عمل شده، یا به طور کلی ناهمواری نوک بینی و… در تمام این موارد می‌توانید از روش‌های عمل نوک بینی بهره‌مند شوید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ollv2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جراحی ترمیمی بینی کوتاه چگونه است؟