تاریخ انتشار: 1402/06/13 21:23
کد خبر: 212

دام شیطانی دختر جوان برای دوستش/ تعرض گروهی به دختر زیبای 16 ساله در جنگل+جزییات

دختر نوجوان ۱۶ ساله به خاطر حسادت دوستش به زیبایی او در دام شوم دسیسه او در جنگل مورد تجاوز گروهی ۹ جوان مست قرار گرفت.
دام شیطانی دختر جوان برای دوستش/ تعرض گروهی به دختر زیبای 16 ساله در جنگل+جزییات

منهای ورزش؛ دختر ۱۶ ساله هندی که به همراه دوست خود به دل جنگل رفته بود غافل از این که این نارفیق دوستش را به ۹ پسر شیطان صفت فروخته و آن ها در جنگل دسته جمعی او را مورد آزار جنسی وحشیانه قرار داده بودند و بعد از ان دختر بیچاره را رها کرده بودند.

بیشتر بخوانید:

یکی از بدترین اخلاق‌های برخی از خانم‌ها در رابطه جنسی

تجاوز گروهی به دختر جوان/ بلایی که شهرام و دوستان شیطان صفتش سر دختر 19 ساله آوردند

قتل مدیر شرکت به خاطر لو دادن رابطه سیاه دو کارمند

بر اساس گفته های افسر پرونده، نرگس ۱۶ ساله در شکایت خود مدعی شد که با همراهی یکی از دوستانش به جنگل نزدیک خانه شان رفته بود که با دسیسه قبلی مورد تجاوز وحشیانه ۹ پسر شیطان صفت قرار گرفته است.

پلیس هند با شکایت دختری ۱۶ ساله به اداره پلیس مبنی بر تجاوز ۹ پسر نوجوان به او در جنگل تحقیقات خود را در این پرونده آغاز کرد.

بر اساس گفته های افسر پرونده، نرگس ۱۶ ساله در شکایت خود مدعی شد که با همراهی یکی از دوستانش به جنگل نزدیک خانه شان رفته بود که مورد تجاوز ۹ پسر مست قرار گرفت.

دسیسه قبلی برای تجاوز دسته جمعی به دختر هندی

وی در ادامه افزود که موقع دست درازی ۹ پسر دوست او پا به فرار گذاشت که پس از ناپدید شدن دختر جوان پی برد که تجاوز ۹ پسر کار دوستش بوده چرا که به خاطر حسادتی که به زیبایی او داشت بارها تهدید به آزار و اذیت جنسی کرده بود اما نمی دانست که امکان دارد دختر جوان به خاطر حسادت با ۹ پسر او را مورد تجاوز وحشیانه قرار بدهد.

در حال حاضر پلیس رسیدگی به این پرونده را آغاز کرده اما تاکنون ردپایی از متهمان و دختر هندی به دست نیاورده است تا آن ها به مجازات اقدام وحشیانه خود برسند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/m2l8e4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تجاوز به 40 زن تهرانی توسط پستچی قلابی/ او به طرز وحشیانه‌ای به آنها را آزار داد+جزییات