تاریخ انتشار: 1396/06/18 22:42
فوتبال دوستان اراکی از بصیری حمایت کنند؛
کد خبر: 184039

بهاری: حنطه با عملکردش جای دفاعی از خود باقی نگذاشت

عضو هیات مدیره باشگاه آلومینیوم نتایج ضعیف 4 هفته ابتدایی تیم فوتبال این باشگاه را عاملی برای اتفاق نظر هیات مدیره بر لزوم تغییرات در کادرفنی دانست.
بهاری: حنطه با عملکردش جای دفاعی از خود باقی نگذاشت

 احمد بهاری با بیان این مطلب افزود: متاسفانه سرمربی سابق تیم فوتبال آلومینیوم با عملکردش جای دفاعی از خود باقی نگذاشت و هیات مدیره باشگاه به دنبال این امر تصمیم به تغییر در پایان هفته چهارم گرفت.

وی تصریح کرد: کسب این نتایج باعث شد تا تمامی اعضای هیات مدیره بنابر رسالت خود مبنی بر حفظ آبروی باشگاه و فوتبال استان، به این نتیجه برسند که هرچه زودتر می بایست سرمربی تیم برکنار شود و بدین ترتیب چنین تصمیمی در باشگاه عملیاتی شد.

عضو هیات مدیره باشگاه آلومینیوم خاطرنشان کرد: با توجه به حسن سابقه ای که از حامد بصیری در فوتبال استان سراغ داریم و با عنایت به اعتباری که وی چه در داخل تیم و چه در فوتبال استان و حتی کشور کسب کرده است، تصمیم گرفتیم تا هدایت تیم به وی سپرده شود و حمایت های لازم از ایشان صورت پذیرد تا ان شالله روند نزولی تیم متوقف شده و نتایجی در خور شان فوتبال استان مرکزی کسب شود.

بهاری در پایان اضافه کرد: از فوتبالدوستان استان مرکزی نیز تقاضا داریم همانطور که در سالهای فوتبال حامد بصیری همواره حامی این بازیکن بااخلاق بوده اند اکنون و در کسوت مربیگری نیز به حمایت از وی و شاگردانش بپردازند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2orl9l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اصلاحات در اراک آغاز شد؛ از هیات مدیره تا سرمربی در یک طرح ضربتی!
انتخاب بعدی حیاتی است؛

ضعف آلومینیوم در خط دروازه؛ صلاحدید حنطه چیست؟!
به دروازه بان پرحاشیه بازی می‌رسد؛

سرنوشت اراکی ها در دستان بادران، نفت و ماشین سازی!
علی حنطه می رود یا مدیریت بحران می کند؟!

مسببین آمدن مربی همیشه بازنده پاسخگوی مردم و رسانه ها باشند!
از شنیدن حیاکن رهاکن تا زانو زدن مقابل پاشازاده؛