تاریخ انتشار: 1396/03/08 09:06
کد خبر: 207739

بازیکن مد نظر پرسپولیس و استقلال: دوست دارم در تراکتور بمانم

بازیکن مد نظر پرسپولیس و استقلال: دوست دارم در تراکتور بمانم

مراسم ازدواج خالد شفیعی، مدافع تراکتورسازی در شیراز برگزار شد. نکته قابل توجه این مراسم حضور مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی بود. هفته گذشته بعد از اینکه چک ۷۰ میلیون تومانی خالد شفیعی نقد نشد، او عکس چک را در اینستاگرامش قرارداد و به انتقاد از آجورلو پرداخت اما باشگاه اعلام کرد روز یکشنبه این چک پاس می‌شود که چنین اتفاقی هم رخ داد. شفیعی نیز از آجورلو به خاطر اقدامش عذرخواهی کرد. اما آجورلو برای اینکه نشان بدهد دلخوری از شفیعی ندارد، به شیراز سفرکرد و در مراسم ازدواج این بازیکن حاضر شد. شفیعی در مورد شرایط خودش در تراکتور و تمدید قرارداد با این تیم گفت‌و‌گویی با همشهری ورزشی انجام داد.
   ظاهرا تمام درگیری‌ها با باشگاه ختم به خیر شده.
خداراشکر اوضاع خوب است و مراسم ازدواجم به خوبی برگزار شد که باید از همه تشکر کنم. هر آدمی ممکن است در هر شرایطی اشتباه کند و در عصبانیت حرف‌هایی بزند اما بعد پشیمان شود. ما هم جوان هستیم و تحت فشار ممکن است عکس‌العمل نشان دهیم. من از حرف‌هایی که زدم و پستی که گذاشتم پشیمان هستم و خداراشکر همه چیز به قول شما ختم به خیر شد. من همیشه حرف دلم را می‌زنم و اهل چاپلوسی نیستم و قبل از مراسم ازدواج از سردار آجورلو عذرخواهی کردم.
  ایشان هم در مراسم ازدواج‌تان حضور داشتند؟
باید خیلی تشکر کنم که تا شیراز آمدند و در مراسم بودند. واقعا ممنون هستم و خوشحالم که کدورتی باقی نماند و جواب دعوت من را دادند.
  با حضور گل‌محمدی و آشتی با آجورلو در تراکتور می‌مانی؟
من دوست دارم در تراکتور بمانم چون این تیم و هوادارانش را دوست دارم. در این تیم  خیلی سختی کشیدیم و دوست داریم هواداران را خوشحال کنیم. مگر می‌شود کسی دوست نداشته باشد در تراکتور بماند حتی آقای گل‌محمدی هم نتوانست از پیشنهاد این تیم بگذرد.
   پس تمدید می‌کنی؟
فقط خواسته من مهم نیست و باید با مسئولان و آقای گل‌محمدی صحبت کنیم. قطعا اگر شرایط برای ماندن درجلسه با مدیران باشگاه مهیا شود، تراکتورسازی را تنها نمی‌گذارم. می‌خواهم بهترین تصمیم را بگیرم و هواداران بدانند من عاشق تراکتور و هوادارانش هستم و امیدوارم هر چه خیر هست برایم پیش بیاید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ov8vg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخواست کاپیتان تراکتورسازی: هواداران پشت گل‌محمدی باشند