تاریخ انتشار: 1402/05/19 17:21
کد خبر: 1266

پاداش اولین برد پرسپولیس تامین شد

تیم فوتبال پرسپولیس قبل از سفر به تبریز پولدار می‌شود.
پاداش اولین برد پرسپولیس تامین شد

نخستین برد پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر مقابل آلومینیوم اراک حاصل شد تا مدافع عنوان قهرمانی استارت قابل ملاحظه‌ای زده باشد.

بازیکنان پرسپولیس در حالی به اولین پیروزی خود در لیگ بیست و سوم دست یافتند که همچنان بابت عدم دریافت پاداش فصل گذشته شاکی‌اند و در مصاحبه‌های پس از بازی نیز به آن اشاره کردند.
رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز در مصاحبه خود به این مورد اشاره کرد و گفت: از بازیکنان تیم‌، مربیان و اعضای کادر فنی در شرایطی که آپشن‌های فصل گذشته را نداده‌ایم و ۲۰ درصد ابتدای فصل را هم هنوز پرداخت نکرده‌ایم، تشکر کنم. آن‌ها بدون کوچک‌ترین اعتراضی کار را دنبال کردند. امروز هم نتیجه خوبی گرفتند و امیدوارم هرچه سریع‌تر این موانع جذب اسپانسر و سایر موارد هم رفع شود.

1907289

حالا هیأت مدیره باشگاه برای اینکه مشکلی روی مشکلات مالی قبلی نیاید منبع مالی لازم برای پرداخت پاداش اولین پیروزی را تامین کرده است تا قبل از سفر به تبریز برای بازی با تراکتور به حساب‌هایشان واریز شود.

همچنین درویش در تلاش است تا وعده خود مبنی بر پرداخت بخشی از پاداش قهرمانی‌های فصل گذشته اعضای تیم را قبل از این بازی پرداخت کند.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتور تبریز سه شنبه هفته جاری در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rb8y4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس با ستاره الاتحاد به توافق رسید +عکس