تاریخ انتشار: 1395/11/19 23:53
مدافع سپیدرود رشت مطرح کرد؛
کد خبر: 230666

مصلح: نظرمحمدی تشنه موفقیت می باشد/ مقابل فجر محکوم به پیروزی هستیم

مدافع چپ و کلاسیک سپیدرود رشت از لذت بخش بودن کار با نظرمحمدی سخن گفت.
مصلح: نظرمحمدی تشنه موفقیت می باشد/ مقابل فجر محکوم به پیروزی هستیم

به گزارش فرتاک ورزشی، شایان مصلح،مدافع چپ جوان سپیدرود که چندی پیش مورد توجه قرمز های پایتخت قرار گرفته بود در مورد تیم سپیدرود بحث هایی را مطرح کرد که در ذیل میخوانید:

* خوب همین الان هم که با شما در حال مکالمه میباشم در فیزیوتراپی میباشم،مصدومیتی در بازی با ملوان در دقیقه بیست بازی برایم به وجود اورد که شرایطی را به وجود اورد که مجبور به تعویض در ان بازی شدم،هنوز نمیتوانم بگویم که به شرایط ارمانی رسیده ام اما خدا رو شکر دوره درمانم درحال گذشتن است و به بازی پنجشنبه مقابل فجر نمیرسم،انشالاه از بازی های بعدی در خدمت تیم سپیدرود میباشم.

* در نیم فصل دوم تا به اینجای کار دو امتیاز کم تر از نیم فصل اول تا این مقطع را کسب کردیم ،همه تیم ها در نیم فصل دوم یارگیری میکنند که خود این عاملی میباشد که باعث میشود امتیاز گیری در این نیم فصل کمی سخت باشد.

* در مورد بازی با فجر باید عرض کنم که تیم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته است و بدون شک به دنبال پیروزی در این بازی میباشد، زیرا با این سه امتیاز به صدر جدول میرسیم و پلی برای صعود به لیگ برتر است که باید در بازی های خانگی به پیروزی برسیم.

* با علی اقا سه سال است که کار میکنم ایشان مربی جوانی میباشد که تشنه موفقیت میباشد و پارسال هم نتایج خوبی را با تیم کسب کرد و امسال هم تا به اینجای کار به خوبی کار کرده است،انشالاه با صعود به لیگ برتر بتوانیم کارنامه خوب ایشان را درخشان تر کنیم.

* هنوز صحبت کردن در مورد صعود کمی زود میباشد،هیچ قولی برای صعود نمیدهیم چراکه تیم مان مشکلات فراوانی دارد و از طرفی  بستگی به شرایطی دارد که در بازی های اینده برایمان رقم میخورد. تیم مان از لحاظ مالی و سخت افزار در وضع بدی قرار دارد و فقط و فقط غیرت بچه همانند پارسال باعث شد که تیم تا اینجای کار به خوبی عمل کند.

* حرف های پایانی ام را اینگونه به اتمام میرسانم:از هواداران خوب تیم مان که در سرما و گرما قوت قلبی برای تیم مان بودند سپاس گزارم و امیدوارم که با صعود قلب این عزیزان را شاد کنیم

مصاحبه: "طاها احمدپور"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rrrjb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال در حلقه محاصره مشکلات