تاریخ انتشار: 1397/03/31 22:12
کد خبر: 142566

گزارش لحظه به لحظه؛ آرژانتین 0- کرواسی 1

یاران لیونل مسی برای کسب نخستین پیروزی جام جهانی به مصاف کروات‌های سه امتیازی رفته‌اند.
 گزارش لحظه به لحظه؛ آرژانتین 0- کرواسی 1

تیم‌های ملی آرژانتین و کرواسی از دقایقی قبل مقابل هم قرار گرفته‌اند.

جام جهانی 2018 روسیه؛ گروه D

پنج‌شنبه: 97/03/31 ؛ ساعت 22:30

استادیوم: نیژنی نووگوراد/ تماشاگر:

داور: روشن ایرماتوف(ازبکستان)؛ کمک‌ها: عبدوخامیدولو رسولف، یاخنگیر سعیدف و نوربرت هائوتا(تاهیتی)/ کمک داور ویدئویی: فلیکس زوایر(آلمان).

 

 

تیم ملی آرژانتین

ویلفرد کابایرو، گابریل مرکادو، نیکولاس اوتامندی، نیکولاس تالیافیکو، خاویر ماسکرانو، انزو پرز، ادواردو سالویو، مارکوس آکونا، لیونل مسی، ماکسیمیلیانو مسا و سرخیو آگوئرو.

سرمربی: خورخه سامپائولی

 

 

 

تیم ملی کرواسی

دانیل سوباسیچ، دیان لوورن، دوماگوج ویدا، سیمه ورسالیکو، ایوان استرینیچ، ایوان راکیتیچ، مارسلو بروزوویچ، لوکا مودریچ، آنته ربیچ، ایوان پریشیچ و ماریو مانژوکیچ.

سرمربی: زلاتکو دالیچ

 

 

شرح گل

آرژانتین 0 - کرواسی 1 (دقیقه 53: آنته ربیچ): پاس به عقب مرکادو را کابایرو به شکل عجیبی دفع کرد تا آنته ربیچ با شوت والی تماشایی و در موقعیتی تک به تک دروازه آرژانتین را فرو بریزد.

 

 

اخطار

آنته ربیچ(39) از کرواسی

گابریل مرکادو(52) از آرژانتین

 

 

لحظات حساس

دقیقه 2: پریشیچ از سمت چپ محوطه جریمه آرژانتین نفوذ سریعی انجام داد و پس از یک حرکت تکنیکی، با شوت پای چپ زمینی دروازه را تهدید کرد که واکنش عالی کابایرو یک کرنر نصیب کروات‌ها کرد.

دقیقه 13: مسی یک قدم برای زدن گل به کرواسی کم آورد و نتوانست از پاس بلند آکونا پشت مدافعان کرواسی استفاده کند.

دقیقه 14:لوورن منجی دروازه کرواسی شد و با تکل بلند مقابل شوت مسا اجازه نداد آرژانتین به گل برسد.

دقیقه 22: ارسال خطرناک تالیافیکو از جناح چپ زمین در حال تبدیل شدن به گل بود که روی تیرک افقی دروازه کرواسی برخورد کرد و به سمت راست رفت.

دقیقه 27: سانتر کوتاه و خطرناک آگوئرو از داخل محوطه را استرینیچ از تیرک اول به کرنر زد.

دقیقه 30: نفوذ سریع مسا از سمت چپ محوطه جریمه کرواسی و شوت او با واکنش سوباسیچ همراه شد که در برگشت موقعیت عالی گلزنی برای پرز با اوج بی‌دقتی او همراه شد که نتوانست دروازه خالی کرواسی را باز کند.

دقیقه 32: ویدا که به دنبال پاس بلند از منطقه دفاعی بود، توپ را به پای مسی زد تا دروازه کرواسی تهدید شود و سوباشیچ توپ را جمع کند.

دقیقه 32: ارسال عالی ورسالیکو از جناح راست زمین را مانژوکیچ در بهترین موقعیت گلزنی نتوانست استفاده کند تا ضربه سر شیرجه‌ای او از مقابل دروازه آرژانتین به بیرون زده شود و آه و حسرت را برای دالیچ به همراه داشته باشد.

دقیقه 2+45: ربیچ در موقعیتی عالی مقابل دروازه آرژانتین قرار گرفت ولی تعلل او با رسیدن مدافعان همراه شد تا او به اجبار سر توپ بزند و شوت‌زنی کند که ضربه بی‌حاصل او به بیرون رفت.

 

در حاشیه

* دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین مثل دیدار اخیرشان با ایسلند، امشب هم در ورزشگاه حضور دارند تا از تیم ملی کشورش در دیدار با کرواسی حمایت کند؛ او با بوسیدن پیراهن لیونل مسی صحنه جالبی خلق کرد که از دید دوربین‌های تلویزیونی دور نماند.

* سامپائولی در این دیدار مارکوس روخو، لوکاس بیلیا و آنخل دی‌ماریا را نسبت به بازی قبل نیمکت‌نشین کرده و به جای آنها مرکادو، انزو پرز و مارکوس اکونا را به زمین فرستاده است.

* نیمکت‌نشینی آندری کراماریچ  و حضور مارسلو بروزوویچ در ترکیب تیم ملی کرواسی، تنها تغییری دالیچ نسبت به بازی با نیجریه است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rwqdz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاری که همسر مسی قبل از دیدار آرژانتین-کرواسی انجام داد!