تاریخ انتشار: 1395/08/01 10:10
کد خبر: 253966

شادی پس از گل بازیکن استقلال تخلف منصوریان را لو داد

گلزن استقلال در شادی پس از گل خود، پوشیدن جی پی اس آبی پوشان زیر پیراهن اصلی شان را نمایان کرد.
شادی پس از گل بازیکن استقلال تخلف منصوریان را لو داد

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، محسن کریمی روز گذشته اسلحه مخفی علیرضا منصوریان مقابل سایپا بود. وی پس از تعویض موفق شد با جایگیری خوبش و یک شلیک از پشت محوطه جریمه، دروازه شاگردان حسین فرکی را باز کند.

از چند روز پیش سرمربی آبی ها کریمی را از لحاظ روحی برای حضور در میدان آماده کرده بود. پیش از بازی سید مهدی رحمتی هم به کریمی پیشنهاد کرده بود که برای موفقیت در این دیدار نذر امام رضا علیه السلام کند.

بازیکن جوان استقلال هم به پیشنهاد رحمتی عمل کرد و زیر پیراهن اصلی استقلال لباسی که نام مبارک حضرت ثامن الحجج علیه السلام روی آن نوشته شده بود را پوشید.

وی پس از گلزنی پیراهن اصلی را بالا زد تا نام امام رضا علیه السلام را نشان دهد اما در این لحظه جی پی اس شاگردان منصوریان هم لو رفت. این در حالی است که بر اساس قوانین سازمان لیگ پوشیدن جی پی اس زیر پیراهن اصلی در مسابقات رسمی ممنوع است.

پیش از این و در زمان حضور منصوریان در نفت تهران، وی به خاطر پوشیدن جی پی اس شاگردانش از سوی سازمان لیگ با تذکری جدی مواجه شده بود.

حال باید منتظر بمانیم تا ببینیم این بار برگزارکنندگان لیگ در خصوص این تخلف استقلالی ها چه برخوردی خواهند داشت و چه تصمیمی اتخاذ خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ryg96

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یک استقلالی دیگر در خونه به خونه

نفت تهران 0 - سپاهان 1؛ اولین برد ویسی
پیروزی روحیه‌بخش در تختی