تاریخ انتشار: 1396/04/09 23:50
کد خبر: 199569

فرق اساسی برانکو با منصوریان/ این همه دروازه خالی را گل نکرد!

فرق اساسی برانکو با منصوریان/ این همه دروازه خالی را گل نکرد!

علیرضا منصوریان در دو سال گذشته به وضوح نشان داده علاقه زیادی به جذب بازیکنان نزدیک به پرسپولیس دارد. او پارسال نفراتی مثل فرشید باقری، محمدحسین کنعانی‌زادگان و کاوه رضایی را با همین فرمول به استخدام درآورد و البته امسال هم تا اینجای کار مهدی قائدی را گرفته که قرار بود پرسپولیسی شود. از همه مهم‌تر اینکه تلاش بی‌وقفه باشگاه استقلال برای گرفتن رامین رضاییان هم ادامه دارد؛ بازیکنی که از سوی برانکو طرد شد، اما حالا آبی‌ها با طرح پیشنهادهای اغواکننده مالی در اندیشه منصرف کردن او از حضور در اروپا هستند و می‌خواهند پیراهن تیم خودشان را بر تن وی بپوشانند. مجموعه این اتفاقات شاید نشان می‌دهد نوعی کل‌کل بین اردوگاه دو رقیب سنتی برقرار است، اما اگر دقیق‌تر به ماجرا نگاه کنیم در خواهیم یافت این دعوا کاملا یکطرفه است و اساسا برانکو علاقه‌ای به سهیم شدن در این فضا ندارد. سرمربی کروات سرخپوشان همین امسال چند فرصت عالی برای تلافی رفتار استقلالی‌ها داشت. او می‌توانست دستور جذب بازیکنانی را بدهد که گرفتن هر کدام‌شان به منزله «انتقام» از استقلال و منصوریان تلقی می‌شد، اما این کار را انجام نداد و سعی کرد بدون احساس و فقط از سر منطق یارگیری کند.

بختیار رحمانی

راحت‌ترین کار دنیا برای پرسپولیسی‌ها جذب بختیار رحمانی بود. بختیار در پس سال‌ها ابراز عشق به استقلال ابتدای فصل گذشته راهی این تیم شد، اما آنجا عملکرد موفقیت‌آمیزی نداشت و با علیرضا منصوریان هم به اختلاف خورد. او با دعوا جدا شد و پرسپولیس هم که سروش رفیعی را از دست داده بود به آسانی می‌توانست بختیار را جذب کند. جالب اینجاست که خود رحمانی در واکنش به شایعه حضورش در پرسپولیس گفته بود: «هر جا دوست داشته باشم می‌روم»، اما در نهایت برانکو این بازیکن را نخواست تا او راهی پیکان شود.

محمدحسین کنعانی‌زادگان

این بازیکن اصلا قرار بود بعد از پایان خدمتش به پرسپولیس برگردد، اما استقلالی‌ها او را روی هوا زدند و با قراردادی 900میلیونی آبی‌پوش کردند. کنعانی هم در استقلال با منصوریان دچار مشکل شد و اخیرا به دفعات اعتراف کرده تصمیمش در دور زدن پرسپولیس و پوشیدن پیراهن استقلال غلط بوده. او به پرسپولیس چراغ سبز نشان می‌دهد و ممکن است حاضر باشد با توقعاتی بسیار کمتر از قبل دوباره سرخپوش شود. گرفتن این بازیکن که حداقل تا لحظه تنظیم این مطلب بدون تیم است، به منزله شوک روانی به استقلالی‌ها خواهد بود، اما برانکو او را هم نخواست.

آندرانیک تیموریان

بازیکنی که به نوعی شناسنامه استقلال محسوب می‌شود، فعلا با باشگاه خاصی به توافق نرسیده. شاید اگر پرسپولیسی‌ها که از قضا فعلا وضع هافبک‌های دفاعی‌شان هم مشخص نیست پا پیش بگذارند، آندو به آنها «نه» نگوید. قرمز پوشیدن بازیکنی که همیشه مایه افتخار آبی‌ها بوده، می‌تواند یک اتفاق مهم باشد، اما پرسپولیس برای جذب تیموریان هم هیچ برنامه‌ای ندارد.

بهنام برزای

در این مدت که برزای از لیست استقلال کنار گذاشته شد، خیلی‌ها او را به کادرفنی پرسپولیس توصیه کردند. برزای شرایطی شبیه رامین رضاییان دارد و می‌توان با استفاده از شکاف او با سرمربی استقلال این بازیکن را سرخپوش کرد، اما ایوانکوویچ برزای را هم نخواسته!

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xamnp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



باتجربه هایی که به جوانان فعلی اضافه خواهند شد

مشکل عجیب و استثنایی منصوریان/ از وحید امیری تا بختیار!