تاریخ انتشار: 1395/12/10 14:20
کد خبر: 226169

مومنی: عمان و امارات شبیه اهواز نیست

مومنی می گوید اتفاق جالب این بود که در بین نیمه در رختکن شنیدیم الفتح و لخویا مساوی کردند و همین موضوع ما را خیلی خوشحال کرد.
مومنی: عمان و امارات شبیه اهواز نیست

مهدی مومنی درباره پیروزی برابر الجزیره و شرایط آب و هوایی امارات و عمان و ... صحبت کرد:

 

به خوبی بازی را اداره کردیم

از اول هفته بچه ها تمرکز کرده بودند که بازی خیلی خوب و هوشمندانه ای انجام بدهیم و واقعا تلاش کردند که بتوانیم این بازی با امتیاز از زمین بیرون بیاییم. بچه ها از همان ابتدای بازی با جو زمین و امکاناتی که دیدیم واقعا کار کردن مقابل چنین حریفی آن هم تیمی که با 9 امتیاز در صدرجدول لیگ کشورش قرار دارد  خیلی سخت بود. اما خدا را شکر توانستیم در همان دقایق ابتدایی بازی به گل برسیم که خب این وزنه موثری برای ما بود و در ادامه هم خوب توانستیم بازی را اداره کنیم. ما چیزی برای از دست دادن نداشتیم و با تمام توانمان مقابل الجزیره بازی کردیم و موقعیت های بسیاری برای گلزنی بیشتر داشتیم که متاسفانه آنها گل نشد.

 

 

تساوی لخویا مارا خوشحال کرد

اتفاق جالب این بود که در بین نیمه  در رختکن شنیدیم  الفتح و لخویا مساوی کردند و همین موضوع ما را خیلی خوشحال کرد.

 

 

نمی توانند پول های مارا پرداخت کنند؟ 

با همه مشکلاتی که داریم و 10، 12 روز دور از خانواده بودن ما را اذیت می کند. سختی کار را تحمل می کنیم اما هیچ کمک مالی ای نمی بینیم، مگر پول بچه ها چقدر هست؟ اینقدر برای مسئولین خوزستان و ایران سخت است نمی توانند پرداختی بچه ها را انجام بدهند؟ چرا وعده و وعیدها عملی نشده، این بچه ها تا چه زمان می توانند با این شرایط دلخوش نیم نگاه مسئولان باشند و با این وعده و وعیدها مقابل حریفان ظاهر شوند؟

بازیکنان ما می توانند لژیونر شوند

می توانیم به مرحله بعدی صعود کنیم چون از ابتدا بچه ها نشان دادند که می توانند از پس حریفان سخت بربیایند. بچه های ما هیچ به نسبت حریفان آسیایی کم ندارند و همه در یک حد ظاهر شده اند و بعضی ها حتی بیشتر از آن چیزی که هستند در این بازی حاضر شدند و حتی حق لژیونر شدن هم دارند. می توانیم در این رقابت شگفتی ساز شویم و نماینده خوبی در آسیا باشیم.

 

 

همه چیز با اهواز فرق می کرد

شرایط اینجا با زمین های اهواز و جنوب متفاوت است و قبل از بازی باران بارید و با سرمای شدیدی روبه رو شدیم. پیش از بازی هم زمین را طوری آبپاشی کرده بودند که توپ ها سرعت دار می شد اما در کل همه چیز در این بازی خوب بود.

 

 

عمان و امارات شبیه جنوب نیست

بچه های ما در این بازی خیلی تلاش کردند و انرژی گذاشتند از دروازه بان، دفاع، خط وسط همه همصدا شده بودند که این بازی را پیروز بیرون بیاییم. ما در عمانی بازی کردیم که هوای سنگینی داشت اصلا اینکه می گویند شرایط امارات و عمان نزدیک به جنوب است، درست نیست.

 

 

شرایط مالی مناسب شود نتایج بهتر می شود

برای رویارویی با ماشین سازی باید ریکاوری خوبی داشته باشیم، البته خودم در این بازی نیستم. امیدوارم بتوانیم همانطور که در لیگ قهرمانان آسیا پیروز بودیم در لیگ برتر هم به موفقیت برسیم. البته به شرطی که شرایط مالی تیم مناسب شود و بچه ها بتوانند سربلند مقابل حریفانشان حاضر شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xvg8w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی آبی های جنوب در لحظات آخر