تاریخ انتشار: 1395/09/28 13:48
کد خبر: 242197

پاس گل زیبای جهانبخش سوژه هلندی‌ها؛ تمجید سایت AZ از درخشش ستاره ایرانی

آلکمار بعد از هفته ها ناکامی موفق شد در هفته پایانی نیم فصل نخست لیگ هلند به برتری رسیده و با قرار گرفتن در جایگاه پنجم به کار خود در سال 2016 پایان دهد.
پاس گل زیبای جهانبخش سوژه هلندی‌ها؛ تمجید سایت AZ از درخشش ستاره ایرانی

به گزارش فرتاک ورزشی، بعد از هفته ها نیمکت نشینی سرمربی الکمار یک بار دیگر به علیرضا جهانبخش در ترکیب اصلی میدان داد تا درخشش ملی پوش ایرانی به داد این تیم رسیده و آنها را برابر توئنته به یک برد شیرین خارج از خانه برساند. درخششی که باعث شد تا بیشتر نگاه ها بار دیگر به ستاره ایرانی جلب شده و او را در حد یک بازیکن کلیدی معرفی کند.

جهانبخش در اولین دقیقه از نیمه دوم بازی با یک پاس گل زیبا باعث شد تا مهاجم آلکمار در موقعیتی تک به تک زننده گل اول تیمش لقب بگیرد. پاسی زیبا که روی نبوغ فردی و هوش سرشار شماره 7 آلکمار رقم خورد تا سایت AZ در گزارش خود از این بازی با انتشار تصویری از شادی جهانبخش او را ستاره تیم معرفی کند و از بازگشت به دوران اوج این بازیکن خوشحال باشد.

این چهارمین پاس گل ارزشمند جهانبخش در این فصل از رقابت های لیگ هلند بود تا این بازیکن را در جدول بهترین پاسورهای فصل هلند در جایگاه مناسبی قرار دهد. ملی پوش ایرانی بعد از هفته ها افت روحی و روانی به دلیل مشکلات شخصی یک بار دیگر نشان داد به اوج رسیده و می تواند فصلی درخشان را با آلکمار پشت سر بگذارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/367xrz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سقوط علیرضا جهانبخش به رده نهم بهترین‌های هلند