تاریخ انتشار: 1403/01/21 04:57
کد خبر: 1272437

علیرضا جهانبخش به استقلال می‌پیوندد؟

علیرضا جهانبخش در صورتی که قراردادش از سوی باشگاه فاینورد تمدید نشود راهی یک تیم هلندی دیگر خواهد شد.
علیرضا جهانبخش به استقلال می‌پیوندد؟

باشگاه فاینورد به تازگی اعلام کرده حاضر نیست بند تمدید قرارداد یک ساله بازیکنانی چون علیرضا کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران را تمدید کند و این بدین معنی است که جهانبخش باید راهی تیم جدیدی شود.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران به طور جدی مورد توجه تیم استقلال قرار گرفته است و جواد نکونام مایل است این بازیکن را برای فصل آینده در اختیار بگیرد اما آنطور که از شواهد امر پیداست، عدم تمایل باشگاه فاینورد برای عدم تمدید قرارداد علیرضا به معنی بازگشت این بازیکن به فوتبال ایران و تیم استقلال نیست.

پرس وجوی ما از مدیر برنامه علیرضا جهانبخش منجر به این نتیجه شد در صورتی که بند تمدید قرارداد علیرضا از سوی باشگاه فاینورد فعال نشود، جهانبخش به حضور خود در قاره سبز ادامه خواهد داد. به این خاطر که بعد از اعلام باشگاه فاینورد چند باشگاه اروپایی برای در اختیار گرفتن علیرضا اعلام آمادگی کرده اند که جهانبخش مذاکره با آنها را به ماه ژوئن موکول کرده است. این بدین معنی است که علیرضا جهانبخش فصل آینده هم در اروپا بازی خواهد کرد.

با این وصف باید گفت اعلام باشگاه فاینورد بیش از اینکه به ضرر این بازیکن تمام شود، به سود کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان تمام شده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/mmg8q5

آخرین اخبار