تاریخ انتشار: 1395/11/12 00:29
کد خبر: 232401

گل نخوردن هدیه حضور کاظمی در ماشین سازی

گل نخوردن هدیه حضور کاظمی در ماشین سازی

ماشین‌سازی بعد از هفته اول دیگر رنگ برد را در لیگ شانزدهم ندید. بعد از هفته‌ها ناکامی در کسب حتی یک امتیاز، مدیران این تیم تصمیم به برکناری رسول خطیبی و جایگزینی فرهاد کاظمی گرفتند.

اگرچه در شش بازی اخیر با حضور کاظمی، آن‌ها هنوز هم موفق به کسب برد نشده‌اند؛ اما نکته‌هایی در بازی‌ این تیم دیده می‌شود که هواداران را برای بقا در لیگ برتر نسبتا امیدوار کرده است. به خصوص در بازی آخر که شاگردان کاظمی موفق شدند تراکتورسازی مدعی را در یادگار امام متوقف کنند. آن هم بدون گل خورده در برابر بهترین خط حمله لیگ برتر. آخرین تیمی که برابر تراکتور گل نخورد، پرسپولیس صدرنشین بود. حالا ماشین‌سازی هم توانست با یک بازی خوب دروازه‌اش را برابر خط حمله قدرتمند تراکتورسازی بسته نگه دارد.

در بازی با تراکتور، شاگردان کاظمی برای سومین بار در شش بازی اخیر کلین‌شیت کردند. اتفاقی که در 13 هفته ابتدایی فقط یک بار افتاده بود. کاظمی موفق شده دفاع تیمی و نظم تاکتیکی موردنظرش را در ماشین‌سازی به خوبی پیاده کند. اگر مشکل خط حمله این تیم هم در آینده نزدیک رفع شود، تیم قدیمی تبریزی می‌تواند به ماندگاری در لیگ برتر امیدوار باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36agr9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چرا دیگر به من نمی گویند یاغی استقلال؟

چهار گزینه اصلی ماشین‌سازان برای سرمربیگری
کاظمی، همدانی، گل محمدی و اولیویرا