تاریخ انتشار: 1402/05/13 11:12
کد خبر: 1625

توافق بارسلونا و الاهلی برسر انتقال کسیه

هافبک ساحل عاجی تیم فوتبال بارسلونا در یکقدمی پیوستن به الاهلی عربستان است.
توافق بارسلونا و الاهلی برسر انتقال کسیه

فرانک کسیه که تابستان گذشته پس از سه فصل حضور درخشان در تیم میلان با امضای قراردادی چهار ساله و به عنوان بازیکن آزاد به بارسلونا ملحق شد، پس از گذشت تنها یک فصل از حضورش در جمع کاتالان‌ها، حالا در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد. این هافبک ساحل عاجی که فصل گذشته در 43 بازی برای آبی‌واناری‌ها به میدان رفت، در برنامه‌های تاکتیکی ژاوی هرناندس نقش پررنگی نداشت، به همین خاطر مدیران باشگاه به پیشنهادهای فرا رسیده برای این بازیکن گوش فرا دادند و حالا خبر می‌رسد او در آستانه رفتن به لیگ عربستان است.

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا گزارش داد؛ پیوستن کسیه به الاهلی عربستان قطعی شد. دو باشگاه بارسلونا و الاهلی سرانجام برسر انتقال این بازیکن به جمع سبزپوشان عربستانی با رقمی در حدود 15 میلیون یورو به توافق رسیدند. دو باشگاه در تلاش هستند تا با امضای مدارک لازم این انتقال را تا ساعاتی دیگر به سرانجام برسانند.

این هافبک ساحل عاجی با امضای قراردادی سه ساله خود را تا پایان ماه ژوئن 2026 به الاهلی متعهد خواهد کرد. طبق گزارش روزنامه «الریاضیه» عربستان؛ کسیه 26 ساله در این تیم عربستانی سالانه 20 میلیون یورو دستمزد دریافت خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36bg72

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بیماری «مسی» چیست؟