تاریخ انتشار: 1396/04/31 20:44
یادداشتی از ابوالفضل کریم آبادی (صدر)
کد خبر: 194149

مورینیو؛ با شَیاطین سرخ پرواز کن...

آقای خاص یک فصل را با فراز و نشیب های فراوان همراه با شیاطین سرخ به پایان رساند.
مورینیو؛ با شَیاطین سرخ پرواز کن...

یک فصل را با شیاطین به پایان رساند، هم بسیار ملال آور هم بسیار شیرین، ناکامی در لیگ و کسب رتبه ششم  تا قهرمانی در جام اتحادیه و کسب قهرمانی در لیگ اروپا برای اولین بار در تاریخ باشگاه منچستر یونایتد که افتخارات بزرگ ترین تیم انگلستان را تکمیل کرد.

از بدشانسی ها تا تساوی های بیهوده، بیشترین ضربات به تیرک که در تاریخ لیگ برتر رکورد دار بود ، بیشترین موقعیت های از دست رفته توسط مهاجمان که آن ها را در این حیث در جایگاه اول جای داده بود ، حتی منچستری ها از مثلث ترسناک تاتنهام( هری کین _ دله الی_ سون )  هم کمتر گل زده بودند.

به عقیده کارشناسان بزرگ بریتانیا ، مورینیو یک قمار کرد، لیگ را فدای اروپا کرد، اما حال با خرید ستارگان و افکار مرد پرتغالی قطعا منچستر متفاوت خواهد بود، جدال با بزرگان بریتانیا در لیگ و رقابت با غول های بزرگ اروپا برای تصاحب قهرمانی در اروپا بعد از 9 سال ناکامی ها و فراز و نشیب های فراوان، پس آن ها اندیشه روز های اوج را می کنند...

 

مورینیو و منچستر؛ زیبایی ها را به ارمغان بیاورید...

لوکاکو چپ پای دوست داشتنی و گلزن را به خدمت گرفتند، پسر بلژیکی که بیست و چهار سالگی خود را سپری می کند و برای خرید او هشتاد و پنج میلیون پوند هزینه کردند.

جایگزین زلاتانی شد، او شماره 9 منچستر در فصل پیش رو خواهد بود این درصورتی است که طبق گفته مورینیو ستاره سوئدی در عین بهبودی می تواند یک فصل دیگر را در شیاطین سپری کند.

لوکاکو که میراث دار ستاره ای چون ، اندی کول بزرگ که مانند او یک سیاه چهره بود، برباتوف بلغار که افسانه برای کشورش لقب گرفت تا ساها و فالکائو که در منچستر ناکام بود و ناکام به پایان رساند.

لوکاکو زمانی در تیم مورینیو حضور داشت، در تیم چلسی اما لوکاکو بسیار جوان و کم تجربه و بعد به اورتون فروخته شد.

نگهبانان قفس توری شیاطین.....

در عین خط تهاجمی ضعیف و جایگاه در مکان هشتم در بین بیست تیم فصل گذشته اما دیوار مردان مورینیو قابل ستایش بود، آن ها با بیست و نه گل دریافت شده بعد از تاتنهام در مکان دوم جای گرفتند، از عکس العمل های زیبای دیوید دخیا تا مدافعانی که با حضور مورینیو جان بر جان تازه ای گرفته بودند.

N2AQRv5ngVQe

در عین اینکه در قدرت تهاجمی قوی بودند اما در پایان کار ناکام، اما در فاز تدافعی تا حدودی بی نقص بودند.

حال باخرید لیندلوف از بنفیکا که می تواند آینده ای درخشان را سپری کند به علت جوانی می توان او را یکی از آیندگان منچستر لقب داد ، تا خرید یک هافبک تدافعی قوی که می تواند پازل آقای خاص را تکمیل کند.

قطعا منچستری ها در اندیشه پیروزی در سوپر کاپ اروپا هستند، تا خودشان را به بزرگان اثبات کنند که آوازه ما بازگشتیم را به گوش همگان برسانند ، اما تیم مقابل آن ها کهکشانی ها خواهند بود، مورینیو مقابل ستارگان برتر دنیا و رونالدو در جدال با مورینیو و همان خانه کودکی ها پُر از خاطره های فراموش نشدنی...

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36veez

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مورینیو به دنبال ستاره ای که به فرگوسن پاسخ رد داد